کد خبر 338651
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

سرمربی سابق فولاد شایعه جانشینی علی دایی در پرسپولیس را رد کرد.

به گزارش مشرق، مبهم بودن سرنوشت نیمکت تیم ملی و از سوی دیگر نتایج ضعیف پرسپولیس و احتمال تغییر سرمربی سرخپوشان نام حسین فرکی را به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی نیمکت تیم ملی و پرسپولیس مطرح می کند.

وی در گفتگویی در این باره اظهار داشت: من همان اعتقاد قبلی ام را دارم. کی روش باید بماند و به کارش ادامه دهد. تا جام ملتها زمان زیادی نمانده و کی روش با توجه به آشنایی اش با تیم ملی می تواند کارش را به خوبی انجام دهد. من به تیم ملی فکر نمی کنم و امیدوارم که بهترین تصمیم برای این تیم گرفته شود.

از فرکی به عنوان آلترناتیو علی دایی در پرسپولیس هم نام برده می شود. سرمربی موفق و سابق فولاد حضور در پرسپولیس را هم تکذیب می کند: از پرسپولیس هم کسی با من تماس نگرفته. دایی دارد کارش را انجام می دهد و من یک درصد هم به مربیگری در این تیم فکر نمی کنم. این روزها بیشتر به فکر درمان آسیب دیدگی ام هستم و فقط بازی ها را تماشا می کنم.

هر تیمی که نتیجه نمی گیرد نام فرکی کنارش شنیده می شود. پیکان هم یکی از این تیمها. فرکی می گوید: نمی دانم چرا اسم من همه جا هست. من با مسئولان پیکان هم صحبتی نکرده ام و فقط در روزنامه ها این شایعات را شنیده ام.

آیا فرکی قصد بازگشت به فوتبال را دارد؟ او می گوید: چرا نداشته باشم؟ نمی شود که به مربیگری فکر نکنم. الان وضعیت پایم بهتر است و دکتر هم اجازه داده تا فعالیتم را آغاز کنم. من دوست دارم تا فعالیتم را در رده باشگاهی ادامه دهم نه ملی و امیدوارم که کی روش هم با تیم ملی موفق باشد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    حیف این مربی نیش لنگی بشه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس