کد خبر 349539
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

استقلال در 10 دیدار گذشته صاحب 6 برد و 4 شکست شده؛ شاید اگر این اتفاق در پرسپولیس رخ می داد، بازهم شاهد تغییرات بودیم ولی کادر فنی آبی ها تغییر نمی کند و قلعه نویی به کارش ادامه می دهد.

به گزارش مشرق،‌ استقلال در هفته دهم لیگ برتر سومین شکست متوالی و چهارمین باخت خود را در فصل چهاردهم تجربه کرد. باخت هایی که با امیر قلعه نویی موفق ترین مربی تاریخ لیگ برتر ثبت شده است!

 شکست در بازیهای حساس!
باخت های استقلال مقابل تیم هایی بوده که خوب و روان بازی کرده اند. آبی های پایتخت اولین شکست خود را در هفته سوم و مقابل تیم سپاهان متحمل شده وبا نتیجه 3 بر یک تن به شکست دادند. نفت تهران دومین تیمی بود که باخت را به شاگردان قلعه نویی تحمیل کرد و در هفته هشتم با نتیجه 2 بر صفر این تیم را از پیش رو برداشت. آبی ها در هفته بعدی هم تن به شکست داده و مقابل فولاد در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر سه امتیاز را واگذار کردند. در هفته دهم قلعه نویی و تیم استقلال در فولادشهر مقابل تیم ذوب‌آهن و یحیی گل محمدی ایستاده و با شکست دو بر یک به تهران بازگشتند. بدین ترتیب می توان گفت تاکنون استقلال در بازی با تیم های اسم و رسم دار و در مسابقات حساس پیروز نبوده است!

 اعتماد به نفس آقای مربی!
در شرایطی که استقلال سومین شکست متوالی خود را در اصفهان پذیرفت، قلعه‌نویی عقیده دارد این باخت چیزی جز یک بدشانسی بزرگ نبوده است. وی گفت: من نگران نیستم. درست است که این بازی را باختیم اما تیم ما در خلق موقعیت خوب کار کرد. ما چپ و راست روی دروازه ذوب‌آهن توپ ریختیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم که بخصوص آن ضربه شهباززاده از سه قدمی خیلی برای من ناراحت کننده بود که وارد دروازه نشد.استقلال قهرمان این فصل لیگ است. به نظر من  نمی‌شود  همیشه هم بدشانس بود. بداقبالی ما که به پایان برسد، نوبت پیروزی هاست. ضمنا ما از نبود بعضی از بازیکنان لطمه خوردیم و دیدید که فقط با حضور جاسم کرار چقدر روند تیمی ما تغییر کرد.

 اگر فتح ا... زاده بود!
حسن روشن بازیکن سابق تیمهای استقلال و ملی در خصوص سومین شکست متوالی استقلال گفت: من قبل از این هم گفته بودم تیم قطعا بالای جدول نیست. زمانی که تیم از 7 بازی 6 برد داشت و با 18 امتیاز صدرنشین بود این حرف را زدم. استقلالی‌ها می‌گویند تیم جوان شده است اما زمانی این موضوع خوب است که جوانگرایی برای خودشان باشد. تیم‌های مدعی دیگر اگر جوانگرایی کردند، بازیکنان برای خودشان هستند و حق‌شان را می‌گیرند. به نظرم اگر فتح‌الله‌زاده یا مرحوم ناصر حجازی بود پس از بازی امیر قلعه‌نویی را تعویض می‌کرد. پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا با تغییر کادر فنی موافق است، تاکید کرد: خیر من با این موضوع موافق نیستم زیرا امیر قلعه‌نویی اگر بتواند امسال استقلال را اول و یا دوم کند، نشان می‌دهد که مربی خوبی است و از جمله بهترین مربیان ایران است اما امکان محقق شدن این موضوع 10 درصد هم وجود ندارد. روشن در مورد عملکرد استقلال و اینکه قلعه‌نویی می‌گوید تیمش خوب بازی می‌کند و جای نگرانی نیست، گفت: خیلی تیم‌ها خوب بازی می‌کنند و به لیگ پایین‌تر می‌روند. این حرف‌ها پس از شکست زده می‌شود تا آن باخت را اداره کنند. چرا امیر قلعه‌نویی از جاسم کرار و حیدری در نیمه دوم استفاده می‌کند؟ شاید اطمینان دارد که تیمش به گل برسد. البته ذوب‌آهن هم خوب بازی کرد. پیشکسوت استقلال در مورد جایگاه استقلال در پایان فصل گفت: برای من خوشایند نیست که استقلال اول، دوم و یا سوم نشود اما باید واقع‌بین باشیم. قلعه‌نویی باید امسال بماند تا نشان دهد که بدون ریخت و پاش‌های فتح‌الله‌زاده و خودش چه عملکردی خواهد داشت. باید دید امسال که آن ریخت و پاش‌هایی که با فتح‌الله‌زاده داشتند و هر کاری که دوست داشتند انجام می‌دادند،‌ وجود ندارد چه نتیجه‌ای می‌گیرند. او اگر امسال استقلال را اول یا دوم کرد نشان می‌دهد بهترین مربی ایران است. در گذشته تیم‌های مدعی دیگری وجود نداشتند و می‌توانستند با کمک داور و سایر مسائل نتیجه بگیرند اما هم اکنون که مدعیان زیاد شده‌اند باید دید چه عملکردی دارند.

 جریمه مشخص می شود
بعد از ناکامی پرسپولیس در لیگ چهاردهم هیات مدیره این باشگاه دست به تغییرات زد که طی آن علی‌دایی را برکنار  و حمید درخشان را جایگزین آقای گل جهان کرد. استقلال در 10 دیدار گذشته صاحب 6 برد و 4 شکست شده است. شاید اگر این اتفاق در پرسپولیس رخ می داد بازهم شاهد تغییرات بودیم ولی کادر فنی آبی ها تغییر نمی کند و قلعه نویی به کارش ادامه می دهد. به تعبیری دیگر در  باشگاه استقلال بر خلاف باشگاه رقیب شاهد کودتا و تغییرات نخواهیم‌بود!

منبع: روزنامه آرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرج پرسپولیسی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    البته با خوشانسی چند بازی از جمله نفت مسجد سلیمان رو برد ولی باز خوب خوش شانسیش ته کشید
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    لنگي باز تو نظر دادي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • طناز ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    ورود لنگيا اکيدا ممنوع!!!
  • محمدطاها ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    حداقلش اينه که با داور ساخت و پاخت نميکنيم.مگه نه بچه ها؟؟؟
  • استقلالی ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    تو برو تیم خودتو جمع کن لنگی
  • ایرج پرسپولیسی ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    سلام بر کیسه کشش های زحمت کشش .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس