به گزارش مشرق؛ این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما عنوان کرد: در هر وزارتخانه وقتی اتفاقی میافتد شاید ماهها طول میکشد تا خود را بروز دهد اما چون صداوسیما هر لحظه در حال نشان دادن تصویر است هر لحظه در حال داوری شدن است.
او ادامه داد: در دوران آقای ضرغامی سازمان صداوسیما رشد کمی خیلی خوبی داشته و از نظر کمیت رشد خیلی خوبی داشته است، در حال حاضر چند ایستگاه تلویزیونی و چندین ایستگاه رادیویی داریم.
نوباوه همچنین گفت: در این سالها حجم تبلیغات علیه ما زیاد شده است و سازمان توانسته در مقابل این تبلیغات بایستد، البته نمیخواهم بگویم ۱۰۰ درصد به خواستههایمان رسیدهایم اما فعالیت صداوسیما در کارهای کمی بسیار خوب بوده، در بحث کیفی نیز هر روز با نیاز داخل و دیدگاه انقلاب اسلامی در خارج کشور هنوز کار زیادی داریم و خیلی بیشتر از این باید جلو برویم ولی در مجموع بررسی نسبی ما از کارنامه آقای ضرغامی مقبول است.
این عضو شورای نظارت بر صداوسیما درباره ریزش مخاطب در سالهای اخیر که رئیس رسانه ملی به آن اذعان داشته، عنوان کرد: ریزش مخاطب همیشه هست، ما باید سعی کنیم مخاطب را از بیرون به داخل بیاوریم، وقتی کانالهای مختلف ایجاد میشود بهتر میتوان نیازهای مخاطب را برطرف کرد، البته ما باید توجه داشته باشیم که نزدیک به یکصد کانال تلویزیونی علیه ما فعالیت میکنند.
نوباوه اضافه کرد: بعضی از این شبکهها مخاطبین خود را دارند و با استفاده از جذابیتهای سمعی، بصری و شهوانی و اخلاقی سعی میکنند جذابیت ایجاد کنند اما روانشناسی رسانه نشان میدهد که جذب رسانههای داخلی برای مردمی که به دنبال اخلاق و زندگی سالم هستند بیشتر است.
او گفت: مسأله ماهواره تنها مختص کشور ما نیست، همه جای دنیا این مشکل را دارند، مثلا جنوب کانادا که با شمال آمریکا مرز مشترک دارد همین مشکل را دارد ولی در این نوع هجمه که در دنیا بینظیر است صداوسیما تا به حال رسانه موفقی بوده است.
او ادامه داد: در دوران آقای ضرغامی سازمان صداوسیما رشد کمی خیلی خوبی داشته و از نظر کمیت رشد خیلی خوبی داشته است، در حال حاضر چند ایستگاه تلویزیونی و چندین ایستگاه رادیویی داریم.
نوباوه همچنین گفت: در این سالها حجم تبلیغات علیه ما زیاد شده است و سازمان توانسته در مقابل این تبلیغات بایستد، البته نمیخواهم بگویم ۱۰۰ درصد به خواستههایمان رسیدهایم اما فعالیت صداوسیما در کارهای کمی بسیار خوب بوده، در بحث کیفی نیز هر روز با نیاز داخل و دیدگاه انقلاب اسلامی در خارج کشور هنوز کار زیادی داریم و خیلی بیشتر از این باید جلو برویم ولی در مجموع بررسی نسبی ما از کارنامه آقای ضرغامی مقبول است.
این عضو شورای نظارت بر صداوسیما درباره ریزش مخاطب در سالهای اخیر که رئیس رسانه ملی به آن اذعان داشته، عنوان کرد: ریزش مخاطب همیشه هست، ما باید سعی کنیم مخاطب را از بیرون به داخل بیاوریم، وقتی کانالهای مختلف ایجاد میشود بهتر میتوان نیازهای مخاطب را برطرف کرد، البته ما باید توجه داشته باشیم که نزدیک به یکصد کانال تلویزیونی علیه ما فعالیت میکنند.
نوباوه اضافه کرد: بعضی از این شبکهها مخاطبین خود را دارند و با استفاده از جذابیتهای سمعی، بصری و شهوانی و اخلاقی سعی میکنند جذابیت ایجاد کنند اما روانشناسی رسانه نشان میدهد که جذب رسانههای داخلی برای مردمی که به دنبال اخلاق و زندگی سالم هستند بیشتر است.
او گفت: مسأله ماهواره تنها مختص کشور ما نیست، همه جای دنیا این مشکل را دارند، مثلا جنوب کانادا که با شمال آمریکا مرز مشترک دارد همین مشکل را دارد ولی در این نوع هجمه که در دنیا بینظیر است صداوسیما تا به حال رسانه موفقی بوده است.