کد خبر 354685
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

سرمربی فولاد خوزستان گفت: فدراسیون فوتبال ۲۴ ساعت قبل از بازی، بازیکنان‌مان را در اختیارمان قرار داد و فکر می‌کنم این امر به هیچ وجه درست نباشد.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از شکست در مقابل تیم پارسه تهران ضمن تبریک به حریف گفت: من واقعا متاسفم که مسئولین فدراسیون فوتبال بازیکنان‌مان را 24 ساعت قبل از بازی مقابل پارسه در اختیار ما گذاشتند. در هیچ جای دنیا این اتفاق نمی‌افتد. ما حق داریم از بازیکنانمان استفاده کنیم ولی متاسفانه شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که ما دقیقا 12 ظهر دیروز بازیکنانمان را تحویل می‌گیریم و امروز ساعت 2 باید به میدن برویم.

وی افزود: البته نمی‌خواهم بهانه بیاورم ما یک تیم لیگ برتری هستیم و نباید اینگونه نتیجه می‌گرفتیم من به بازیکنانم گوشزد کرده بودم که شرایط جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است. ولی متاسفانه این اتفاق رخ داد و من فکر می‌کنم حقمان بود که از دور مسابقات خارج شویم. اکثر بازی‌ها در جام حذفی بسیار سخت است و باید به این موضوع توجه می‌کردیم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: در مورد پنالتی هم من با داور صحبت کردم و چون فکر می‌کردم برخوردی صورت نگرفته اما نظر داور این بود که پنالتی درست بوده است. در مورد اینکه بازیکنانم جریمه خواهند شد یا نه، باید برگردیم و در این مورد جلسه‌ای داشته باشیم.

اسکوچیچ در مورد زمین خوردن بازیکنان پارسه تهران در دقایقی آخر نیز گفت:‌من فکر می‌کنم بازیکنان حریف در دقایق آخر به نوعی وقت‌کشی می‌کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس