کد خبر 354686
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

سرمربی تیم فوتبال پارسه گفت: ما برای برد مقابل فولاد قرار گرفتیم و قطعا در صورت رویارویی با استقلال هم دست‌و پا بسته نخواهیم بود.

به گزارش مشرق، بهمن عابدینی پس از پیروزی تیم پارسه مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، ضمن پیروزی مقابل فولاد گفت: من روز گذشته اعلام کرده بودم که جام حذفی چیزی به نام مساوی ندارد به همین برای بردن بازی کردیم. چیزی برای از دست دادن نداشتیم و خوشحالم که به هدف‌مان رسیدیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم راضی هستم. ما مقابل تیم‌های بزرگ نمی‌توانیم باز بازی کنیم و برنامه‌ریزی‌مان روی ضد حمله بود که به لطف خدا به نتیجه رسیدیم. برنامه‌مان استفاده از ضد حمله بود که خوشبختانه آن را خوب پیاده کردیم. برای دقایق پایانی با برنامه عمل کردیم و می‌دانستیم که فولادی‌ها فشار مضاعفی می‌آورند.

عابدینی در پاسخ به اینکه سوال که چرا بازیکنان شما در دقایق پایانی خودشان را بر روی زمین می‌انداختند، گفت: اصلا به دنبال وقت‌کشی نبودیم و اگر تمام دقایقی که بازیکنان ما روی زمین افتادند را محاسبه کنید، جمعا به 3 دقیقه نمی‌شود اما همان طور که دیدید داور بیشتر وقت اضافه گرفت. ما اصلا به دنبال وقت‌کشی نبودیم و حتی در تعویض پایان بازی هم مهاجم وارد زمین کردیم تا به گل دوم برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازیکنان‌تان پاداش در نظر خواهید گرفت یا نه، گفت: قطعا بچه‌ها مثل بازی‌های قبل تشویق خواهند شد.

وی در مورد بازی احتمالی پارسه با استقلال تهران در دور بعدی جام حذفی خاطرنشان کرد: قطعا برای استقلال حریفی دست و پا بسته نخواهیم بود. ما به دنبال پیروزی هستیم و تیم‌مان را برای پیروزی بسته‌ایم.

عابدینی در مورد اخراج کمک مربی پارسه نیز عنوان کرد: ظاهرا کمک مربی من به داور اعتراضی کرده و او نیز به همین دلیل وی را از نیمکت پارسه اخراج کرد. فکر می‌کنم مربی من چنین کاری کرده باشد اما در کل سعی می‌کنم در مورد داوری هیچ اعتراضی نداشته باشم و به شخصه به تصمیمات داوران احترام می‌گذارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس