به گزارش مشرق، شرکتهای بزرگ خودروسازی همانند تویوتا و جنرال موتورز آمار میلیونی فروش سالانه محصولات خود را به ثبت میرسانند. در مقابل، شرکتهای مطرحی همچون پورشه تولید محدودتری داشته و سالانه حدود 35 هزار دستگاه خودرو توسط این شرکت آلمانی به فروش میرسند. اما آمار فروش شرکت فراری یک پنجم این مقدار است. در حقیقت، برای حصول اطمینان از کیفیت و ارزش بالا و حفظ دو ویژگی "کمیاب" و "انحصاری"، شرکت فراری در سال 2013 میزان تولید خود را با پنج درصد کاهش از 7400 دستگاه به 7000 دستگاه رساند. این راهبرد جواب داده و سود خالص فراری با پنج درصد افزایش به 2.335 میلیون یورو رسید.
فراری از اوایل دهه 1900 تاکنون توجه جهانی را به سوی خودروهای اسپرت و لوکس خود جلب کرده است. در شرایطی که فراری ارزشمند بودن حداکثری هر خودرو را دنبال میکند، بیتردید به تمامی جنبههای آن توجه داشته و تلاش بسیاری در راستای تحقق این هدف صورت میگیرد. کارخانه فراری، مکانی مدرن در شهر مارانلو، ایتالیا محل تولد خودروهای این شرکت خوشنام ایتالیایی محسوب میشود. "لوکا لوکالتی"، عکاس، اخیرا با حضور در کارخانه فراری بخشی از جریان زندگی در این مکان را به تصویر کشیده است.
در کارخانه فراری ماشینآلات وظیفه جابجایی قطعات سنگین را بر عهده دارند اما نیروی انسانی همچنان یکی از بخشهای مهم تولید خودرو محسوب میشود. مهندسان و کارگران فراری در خط مونتاژ نقش پررنگی در تولید خودروهای خاص این شرکت دارند.
اما زندگی در مارانلو در شرف تغییر است. "لوکا دی مونتزمولو"، رئیس کهنهکار و محترم فراری، به واسطه تنشهای ایجاد شده با "سرجیو مارکیونه"، مدیر عامل کرایسلرفیات، در ماه سپتامبر استعفا داد. به اعتقاد مارکیونه فراری باید میزان تولید خود را افزایش دهد تا سود بیشتری کسب کند. در حال حاضر، مارکیونه و اعضای هیأت مدیره تصمیم به فروش فراری و عرضه 10 درصد از سهام این شرکت گرفتهاند.
این که خریدار سهام شرکت چه کسی خواهد بود یا چه تبعاتی برای فراری به همراه خواهد داشت، مشخص نیست. اگر فراری مسیری مانند پورشه را دنبال کرده و شاهد افزایش تولید این شرکت، آغاز تولید انواع مختلف خودرهای هیبریدی و معرفی خودروهای شاسیبلند از سوی آن باشیم شرایط میتواند برای اسب رقصان به طور قابل توجهی تغییر کند. اما تا پیش از تحقق چنین احتمالاتی، توری در کارخانه مدرن، شیک و زیبای فراری خواهیم داشت.
منبع: عصر ایران
فراری از اوایل دهه 1900 تاکنون توجه جهانی را به سوی خودروهای اسپرت و لوکس خود جلب کرده است. در شرایطی که فراری ارزشمند بودن حداکثری هر خودرو را دنبال میکند، بیتردید به تمامی جنبههای آن توجه داشته و تلاش بسیاری در راستای تحقق این هدف صورت میگیرد. کارخانه فراری، مکانی مدرن در شهر مارانلو، ایتالیا محل تولد خودروهای این شرکت خوشنام ایتالیایی محسوب میشود. "لوکا لوکالتی"، عکاس، اخیرا با حضور در کارخانه فراری بخشی از جریان زندگی در این مکان را به تصویر کشیده است.
در کارخانه فراری ماشینآلات وظیفه جابجایی قطعات سنگین را بر عهده دارند اما نیروی انسانی همچنان یکی از بخشهای مهم تولید خودرو محسوب میشود. مهندسان و کارگران فراری در خط مونتاژ نقش پررنگی در تولید خودروهای خاص این شرکت دارند.
اما زندگی در مارانلو در شرف تغییر است. "لوکا دی مونتزمولو"، رئیس کهنهکار و محترم فراری، به واسطه تنشهای ایجاد شده با "سرجیو مارکیونه"، مدیر عامل کرایسلرفیات، در ماه سپتامبر استعفا داد. به اعتقاد مارکیونه فراری باید میزان تولید خود را افزایش دهد تا سود بیشتری کسب کند. در حال حاضر، مارکیونه و اعضای هیأت مدیره تصمیم به فروش فراری و عرضه 10 درصد از سهام این شرکت گرفتهاند.
این که خریدار سهام شرکت چه کسی خواهد بود یا چه تبعاتی برای فراری به همراه خواهد داشت، مشخص نیست. اگر فراری مسیری مانند پورشه را دنبال کرده و شاهد افزایش تولید این شرکت، آغاز تولید انواع مختلف خودرهای هیبریدی و معرفی خودروهای شاسیبلند از سوی آن باشیم شرایط میتواند برای اسب رقصان به طور قابل توجهی تغییر کند. اما تا پیش از تحقق چنین احتمالاتی، توری در کارخانه مدرن، شیک و زیبای فراری خواهیم داشت.
{$sepehr_album_19526}
منبع: عصر ایران