کد خبر 375026
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

در تیراندازی جنون آمیز سارقین مسلح به مأمورین ناجا ۵ نفر مجروح و ۵ نفر به شهادت رسیدند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق،  براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی در خصوص حادثه شهرستان های خمین و گلپایگان و به شهادت رسیدن 3 نفر از مأموران ناجا در این شهرها، ساعت 17:50 روز گذشته (6/10/93) مأموران پاسگاه انتظامی کنار رودخانه و یگان امداد این منطقه با توجه به تیراندازی سارقان مسلح به پلیس در شهرستان خمین در هنگام گشت و کنترل در محور سعید آباد- خمین به یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ که 4 سرنشین داشت، مشکوک شدند.

پس از اعلام ایست از سوی پلیس، مجرمان اقدام به تیراندازی کردند که طی آن3 نفر از ماموران شهرستان خمین مجروح و یک نفر به شهادت رسید، مهاجمان پس از این اقدام خونین به سمت گلپایگان متواری شدند.

پس از وقوع این درگیری طرح مهار در گلپایگان با حضور جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان به همراه دو اکیپ از آگاهی و راهور اجرا و عوامل انتظامی مجرمان را در میدان معلم مشاهده و درگیر می شوند.

در این اقدام جنون آمیز، سارقین با بستن رگبار به سمت مامورین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و یکی از کارکنان پلیس راهور را به شهادت رسانده و دو نفر دیگر از عوامل انتظامی را نیز مجروح کردند.

در این درگیری یک نفر از مهاجمان به هلاکت رسیده و سه نفر دیگر با رها کردن خودرو تیبا و با اعمال تهدید و سرقت یک دستگاه پژو 405، از صحنه درگیری متواری شدند.

این در حالی است که مهاجمان پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت یک دستگاه آمیکو یخچال دار، کرده و سپس با رها کردن آن در حوالی روستای " در " گریختند.

در ادامه این عملیات، عوامل انتظامی یک دستگاه وانت نیسان رها شده را در حوالی روستای " در " کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نیسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند 17 ساله وی نیز در حاشیه جاده کشف شد که احتمال تیراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علیرضا اهواز ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    0 0
    سارقین هم به سلامتی از سه استان لرستان ، مرکزی و اصفهان گذشته و متواری شدن ! خوبه تروریستای حرفه ای به این مملکت حمله نکردن وگرنه واویلا بود !
  • سعید کرمانی ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    0 0
    با سلام بنده در مدرسه شهید بهشتی درس میخونم..سارقان با سه ماشین دزدی در شب ساعت ۳نیم بامداد در خیابان بودند که پلیس گشت به آن ها مشکوک میشود وقتی پلیس دنبال آن ها میرود سارقان در کوچه بن بستی که روبه روی مدرسه ی شهید بهشتی بود درگیر میشوند پلیس گشت در حین پیاده شدن که از اونا بپرسه شما اینجا چه کار دارین جاکشا امون نمیدن یکیشون مردی هیکلی از ماشین بیرون میاد با شلوار جافی ماشینو با اسلحه کلاش ماشینو به رگبار میگیره و یه خشاب حروم ماشین میکنه و شیشه های ماشین بر سرو صورت دو پلیس برخورد میکند و یک تیر به شکم درجه دار و دو تیر به سرباز میخورد و اونا ماشینارو رها میکنن در اون شب کل خمین محاصره میشه تمام
  • تریستان ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    مشرق همه دارن میگن این جنایت ها توسط سارقان حرفه ای انجام شده ولی این دوستمون آقای سعید کرمانی میگه شغلشون ج...ی هست!
  • رضا ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    دوست عزیز این ماجرا احتمالا ریشه در مسایل دیگه داشته باشه.هیچگونه سرقتی رخ نداده .نه در الیگودرز نه در خمین.این جانیان اصلا از استان لرستان وارد خمین نشده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس