کد خبر 380047
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

در مراسم بزرگداشت روز بسیج رسانه و یادبود شهید غلامرضا رهبر و شهید شاخص احمد رستگار که دیروز، ۲۳ دی برگزار شد، از خانواده ۳۰ شهید و یک جانباز عرصه رسانه تجلیل به عمل آمد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق: بزرگداشت روز بسیج رسانه و یادبود شهید غلامرضا رهبر و شهید شاخص احمد رستگار، ظهر دیروز، 23 دی‌ماه با حضور محمدحسین صفارهرندی، معاون فرهنگی سپاه و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام و المسلمین دعایی، مدیرمسئول روزنامه کیهان، عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و برخی از نمایندگان مجلس و خانواده شهدای رسانه برگزار شد.

مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه در این مراسم عنوان کرد: نام و حرکت بسیج عمومیت دارد و شامل همه کسانی است که قلب و مغزشان برای این کشور و انقلاب می‌تپد، و در تلاش است تا بستری را برای این افراد فراهم کند تا این همدلی بیشتر، مستحکم‌تر و مداوم‌تر شکل بگیرد و ادامه پیدا کند.

وی گفت: همه کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، بسیجی هستند و همه کسانی که در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند و مشخصات و حدود و ثغور جمهوری اسلامی را رعایت می‌کنند، بسیجی هستند و می‌توانند جبهه متحد رسانه را شکل دهند.

بصیری ادامه داد: دنیای امروز، دنیای جنگ رسانه است. غرب و دشمنان ما امروز خیلی به دنبال آن نیستند که با ابزار نظامی ما را بر زمین بزنند. تحریم‌ها و فشارهایی که بر ما وارد می‌آورند، همه به وسیله ابزار رسانه ضرب بیشتری پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: باید به مردم آگاهی بیشتری ببخشیم تا از حیطه خبررسانی و هنر آگاهی‌بخشی استفاده بیشتری کنند. اگر این اقدام را انجام دهیم، می‌توانیم گام‌های بزرگی را در این عرصه برداریم.

شهدایی که تجلیل شدند
در پایان این مراسم از خانواده شهدای رسانه با حضور سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام دعایی، محمدحسین صوفی، معاون سابق صدای سازمان صدا و سیما تجلیل به عمل آمد.

خانواده شهیدان احمد رستگار، غلامرضا رهبر، سیدحسن حسینی، صفدریان، محمدصادق نیلی، علیرضا برادران، حمیدرضا خیرخواه، صارمی، اسماعیلی، حیدری، کاشی، نجفی، لطفی، شریعتی، مسیح، جوزی، ذوالفقاری، تیموری، سادات، مطلوبیان، نوری، محمدعلی رخشی، جانباز حسن اختری، مهدی میرافسری، مسعود مشایخی، سپهدار ساجدی، حسین فرهادی، گودرزنیا، علی نبی‌پور و موسوی در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
*ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    دعایی مدیر مسئول کیهان؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس