به گزارش مشرق، ابراهیم درستی با بیان این مطلب که نمایشگاه بهاره در چهار نقطه پایتخت از تاریخ ششم تا پانزدهم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این نمایشگاه ها در حکیمیه ،بوستان ولایت، خاوران و پارک ارم میزبان مردم خواهند بود.
نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با تاکید بر این که غرفه های موجود در نمایشگاه تنها به دارندگان جواز کسب از اتحادیه های صنفی اختصاص خواهد یافت، افزود: داشتن جواز کسب برای اخذ غرفه الزامی است و هر گونه قصور و سهل انگاری در زمان برگزاری نمایشگاه توسط غرفه داران به اعمال جریمه از سوی بازرسی اتاق اصناف منجر خواهد شد .
درستی با توضیح این مطلب که مشتری مداری سر لوحه برگزاری نمایشگاه است، اذعان داشت: در این نمایشگاه برای تمامی محصولات از 5 تا 15 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و تمام اهتمام برگزار کنندگان این نمایشگاه بر این است که اجناس با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان عرضه شود و کیفیت و تنوع محصولات در صدر فعالیت های غرفه داران قرار گیرد .
وی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری فروش فوقالعاده در واحد های صنفی از سال آینده گفت: طبق آخرین آمار 3 میلیون واحد صنفی در سطح کشور در حال فعالیت می باشند و امید آن می رود طرح فروش فوق العاده در تمامی این واحد های صنفی جانشین نمایشگاه های پاییزه، بهاره و طرح ضیافت در ساسر کشور شود.
مدیر نمایشگاه های اتاق اصناف تهران با اشاره به شروع ثبت نام و تحویل غرفه های نمایشگاه بهاره پس از 22 بهمن ماه تاکید کرد: با توجه به تجربه هایی که در سال های گذشته به دست آوردیم، تدبیر اتاق اصناف تهران بر این شد تا به منظور ایجاد بستر مناسب برای فروش کالا از سوی واحد های صنفی، نمایشگاه بهاره زود تر شروع و به پایان برسد تا واحد های صنفی دیگر که فرصت شرکت در نمایشگاه را نداشته اند، با مشارکت در جشنواره فروش فوق العاده به شهروندان خدمت رسانی کنند.
وی در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه های بهاره توضیح داد: متقاضیان با مراجعه به اتحادیه های تابعه ودر اختیار گرفتن فرم مخصوص، متقاضی غرفه خواهند شد واتحادیه ها بر اساس شرایط تعیین شده از میان متقاضیان افراد واجد شرایط را برای در اختیار گرفتن غرفه معرفی می کنند
نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با تاکید بر این که غرفه های موجود در نمایشگاه تنها به دارندگان جواز کسب از اتحادیه های صنفی اختصاص خواهد یافت، افزود: داشتن جواز کسب برای اخذ غرفه الزامی است و هر گونه قصور و سهل انگاری در زمان برگزاری نمایشگاه توسط غرفه داران به اعمال جریمه از سوی بازرسی اتاق اصناف منجر خواهد شد .
درستی با توضیح این مطلب که مشتری مداری سر لوحه برگزاری نمایشگاه است، اذعان داشت: در این نمایشگاه برای تمامی محصولات از 5 تا 15 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و تمام اهتمام برگزار کنندگان این نمایشگاه بر این است که اجناس با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان عرضه شود و کیفیت و تنوع محصولات در صدر فعالیت های غرفه داران قرار گیرد .
وی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری فروش فوقالعاده در واحد های صنفی از سال آینده گفت: طبق آخرین آمار 3 میلیون واحد صنفی در سطح کشور در حال فعالیت می باشند و امید آن می رود طرح فروش فوق العاده در تمامی این واحد های صنفی جانشین نمایشگاه های پاییزه، بهاره و طرح ضیافت در ساسر کشور شود.
مدیر نمایشگاه های اتاق اصناف تهران با اشاره به شروع ثبت نام و تحویل غرفه های نمایشگاه بهاره پس از 22 بهمن ماه تاکید کرد: با توجه به تجربه هایی که در سال های گذشته به دست آوردیم، تدبیر اتاق اصناف تهران بر این شد تا به منظور ایجاد بستر مناسب برای فروش کالا از سوی واحد های صنفی، نمایشگاه بهاره زود تر شروع و به پایان برسد تا واحد های صنفی دیگر که فرصت شرکت در نمایشگاه را نداشته اند، با مشارکت در جشنواره فروش فوق العاده به شهروندان خدمت رسانی کنند.
وی در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه های بهاره توضیح داد: متقاضیان با مراجعه به اتحادیه های تابعه ودر اختیار گرفتن فرم مخصوص، متقاضی غرفه خواهند شد واتحادیه ها بر اساس شرایط تعیین شده از میان متقاضیان افراد واجد شرایط را برای در اختیار گرفتن غرفه معرفی می کنند