کد خبر 388215
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال و پرسپولیس فقط مصرف‌کننده پول بیت‌المال هستند و در اخلاق و فوتبال هم در رتبه اول قرار ندارند.

به گزارش مشرق، هادی حسینی در مورد اعتراض باشگاه نساجی به جذب بازیکن فجر سپاسی در رقابت‌های لیگ دسته اول، گفت:‌ طبق عرف و روال بین‌المللی معمولاً در نیم‌فصل تیم‌ها فرصت یکسانی برای جذب بازیکن و ترمیم نقاط ضعف خود پیدا می‌کنند اما ظاهراً این مرتبه رفتار دوگانه‌ای با تیم‌ها در لیگ یک انجام شده است، اینکه به نساجی اجازه نداده‌اند بازیکن جذب کنند اما تیم دیگری مثل فجرسپاسی بازیکن گرفته است. این رفتار دوگانه در شأن فدراسیون فوتبال نیست و به عدالت هم نزدیک نیست.انتظارم این است که با تیم‌ها یکسان برخورد شود.  

نماینده مردم قائم‌شهر در مورد اینکه فکر می‌کند نساجی به لیگ برتر بیاید، گفت: نساجی ظرفیت‌های خوبی داردو اگر دوستان هم رفتار یکسانی با تیم‌ها داشته باشند شانس صعود به لیگ برتر را دارد. نساجی بیش از 70 سال سابقه در فوتبال ایران دارد و قائمشهر هم شهری فوتبال‌خیز است. امیدوارم که در حق این تیم اجحاف نشود.  

عضو فراکسیون ورزش مجلس در مورد خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس گفت: این دو باشگاه قطعاً باید خصوصی شوند اگر این اتفاق رخ ندهد ما وزیر ورزش را به مجلس می‌کشانیم. شما نگاه کنید وضعیت این دو باشگاه که اکنون دولتی هستند چگونه است، مدیرعامل یکی از آنها در کجاست، باید وابستگی این دو باشگاه به پول دولت قطع شود وقتی خصوصی شوند شرایط بهتر خواهد شد.  

وی افزود: امروز جلسه‌ای با کارگران صنعت فولاد داشتم آنها می‌گفتند حقوق ما با تأخیر پرداخت می‌شود و یکی از پیرمردها گفت: چرا پول ما را به استقلال و پرسپولیس می‌دهند تا بخورند.  

حسینی در مورد اینکه آیا باشگاه‌های دیگر هم خصوصی هستند و فولاد، نفت، سپاهان و... هم از بودجه دولت استفاده می‌کنند، گفت: البته این باشگاه‌ها مثل سایپا، پیکان، فولاد شرکت‌های تولیدکننده‌ای هستند و بخشی از پول تولید را به ورزش می‌آورند اما آیا استقلال و پرسپولیس تولید‌کننده هستند؟‌ آنها پول یامفت مردم را می‌گیرند و نه در اخلاق و نه در فوتبال در رده اول جدول نیستند آنها فقط مصرف‌کننده پول بیت‌المال هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس