اصغر کلانتری و باشگاه فجر با استناد به فیلم لحظات درگیری از نادر دست‌نشان سرمربی نساجی مازندران شکایت کرده‌اند و می‌گویند باید کاری کنند که دیگر این مربی به خودش جرأت فحاشی ندهد.

شکایت فجر و  مربی‌اش از دست‌نشانگروه ورزشی مشرق - در هفته سیزدهم لیگ یک و در گروه نخست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی، نساجی مازندران را 4-1 شکست داد اما پس از به ثمر رسیدن گل سوم میزبان میان کادر فنی دو تیم درگیری‌هایی به وجود آمد.

علی اصغر کلانتری سرمربی فجری‌ها می‌گوید آغازکننده‌ این حواشی مازنی‌ها بودند. کلانتری و فجر با استناد به فیلم لحظات درگیری از نادر دست‌نشان شکایت کرده‌اند و می‌گویند باید کاری کنند که دیگر این مربی به خودش جرات فحاشی ندهد. گفتگوی مشرق با سرمربی فجرسپاسی را در زیر بخوانید:

نساجی را شکست دادید اما حواشی آن دیدار همچنان ادامه دارد.
چه بگویم؟ گل سوم را که زدیم دروازه‌بان، بازیکنان و کادرفنی این تیم به کادر داوری اعتراض کردند. کار نیمکت آنها هم به رهبری سرمربی‌شان از اعتراض به کادر داوری گذشت و حمله‌ور شدند.

نقش شما در این میان چه بود؟
ما که در تصمیمات داور نقشی نداشتیم. متاسفانه نیمکت آنها به رهبری آقای معلوم‌الحال شروع کردند به بد و بیراه گفتن به ما. فیلم این دقایق را در اختیار سیما گذاشتیم. در کمال تاسف این آقا که زمانی همدوره‌ ما در بازی‌ها بود، هرچه دلش خواست به من بد و بیراه گفت.

دلیل درگیری به وجود آمده چه بود؟ فقط اعتراض آنها به گل سوم؟
آنها 19 امتیازی بودند و باید پاسخی برای هوادارانشان در مازندران پیدا می‌کردند. این طوری خواستند نشان دهند شکست در شیراز حقشان نبوده بلکه به آنها تحمیل شده است. ضمن این‌که رقابت‌ها همچنان ادامه دارد. شاید درگیری ما در پاسخ دادن من به فحاشی این آقا سبب می‌شد تا تبعات این درگیری دامن تیم ما را هم بگیرد که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

حالا شما از نادر دست‌نشان سرمربی نساجی شکایت کرده‌اید؟
بله، من در برق هم که بودم در دو بازی رفت و برگشت نساجی را شکست دادم. آن سال ایشان چند هفته‌ای سر تیم بود و رفت. به نظرم شواهد روشن است.

شکایت فجر و  مربی‌اش از دست‌نشان

شما در پاسخ به درگیری ایجاد شده هیچ حرفی نزدید؟
چرا، من فقط گفتم همین کارها را می‌کنی که منشوری می‌شوی این جملات خیلی برایش سنگین بود. حتی این را گفت و من پاسخ دادم اگر برایت سنگین است چرا کاری می‌کنی که پرونده‌دار شوی؟

گفته شد نزدیک بود برخورد فیزیکی هم به وجود بیاید.
بله این آقا به سمت نیمکت ما حمله‌ور شد تا مرا بزند. کاش جلویش را نمی‌گرفتند تا برخوردی که دلش می‌خواست را به وجود می‌آ‌ورد. جالب این‌که ایشان دروغ بزرگی هم گفته. چون اعلام کرده من رکیک‌ترین دشنام‌ها را داده‌ام. فیلم این صحنه‌ها کاملا واضح و آشکار نشان می‌دهد چه کسی چه حرف‌‌هایی زده است.

در حال‌حاضر شما شخصاً شکایت کرده‌اید یا باشگاه فجر پیگیر این ماجراست؟
باشگاه شکایت خود را ارایه داده من هم تا آخر خط هستم. از امروز دیگر حتی حاضر نیستم با این آقا روبه‌رو شوم. باشگاه خواهان روشن شدن مساله است. باید این موضوع پیگیری شود تا ایشان به خودش اجازه ندهد که به خاطر شکست ورزشی هرچه از دهانش در می‌آید بگوید. من این راه را آغاز کردم تا مربیان دیگر آن را ادامه دهند. نباید مربیان به جان هم بیفتند اما در کمال تاسف خیلی از اصول فراموش شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    حیفه که تیم خوب و بازیکن سازی مثل فجر تو لیگ یک باشه.. دست نشان نشون داده به درد هون لیگ یک میخوره مربی در حد لیگ برتر نیست واقعا.
  • حسین ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    2 نفرشون کارشون زشت بود
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    مدیر و مربی و همه منشوریها و ن.د الها با پرونده قطور فساد با تاسف همچنان بی اخلاقی و فساد را بیشتر و بیشتر می کنند چه مسول بی عرضه ای به مربیان فاسد و منشوری مجوز کار می دهد مقصر همه این مشکلات و فساد خوده فدراسیون فوتبال است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس