کد خبر 390249
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

مدیرعامل استقلال گفت: تا زمانی که مالکان جدید مشخص نشوند ما به کارمان ادامه می‌دهیم.

به گزارش مشرق، افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانسته کسی برای خرید باشگاه استقلال پیش قدم نشده است گفت: واقعیت این است که من از این موضوع خبرنداشتم. این چیزی است که از روز اول هم سازمان خصوصی سازی در جریان بود. چون ماجرای خریدارهای استقلال و پرسپولیس تا روز واگذاری نباید علنی می‌شد سازمان خصوصی‌سازی اطلاعاتی به ما نداده بود. در اصل چون این موضوع به ما ربطی پیدا نمی‌کرد ما هم خیلی آن را پیگیری نکردیم.


او در پاسخ با این سوال که تا چه زمانی این تیم هیئت مدیره روی کار است هم گفت: این مساله را شاید بهتر باشد سازمان خصوصی سازی در مورد آن توضیح بدهد. اما تا جایی که من می‌دانم تا زمانی که کارهای واگذاری دو باشگاه انجام نشود، ما کارمان را ادامه می‌دهیم. هر زمانی هم که مالکان جدید معرفی شدند آن‌ها بی‌تردید نفرات خود را روی کار می‌آورند و ما هم هیچ مشکلی برای رفتن نداریم چون از اول هم قرار همین بوده است.


مدیرعامل استقلال در پایان گفت: تا زمانی که تکلیف مالکان باشگاه روشن نشود ما سعی می‌کنیم طوری باشگاه را اداره کنیم که مشکلی پیش نیاید. با وجود اینکه قرارداد اسپانسر فسخ شده است تلاش می‌کنیم که استقلال به مشکلی نخورد تا بازیکنان در آرامش به قهرمانی استقلال در لیگ بر‌تر فکر کنند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس