کد خبر 390644
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

رئیس هیئت تیراندازی با کمان کهکیلویه و بویراحمد گفت: فردی ناشناس با من تماس گرفت و من را تهدید به قتل کرد و گفت «با چاقو تو را می‌کُشم و بلایی سرت می‌آورم که آرزوی مرگ کنی».

به گزارش مشرق، خسرو روایی در خصوص اتفاقات قبل از مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان و برخی حواشی آن عنوان کرد: صحبت‌های شجاعی قبل از آمدن ما به تهران و برگزاری مجمع کاملا تهدید آمیز بود و می‌گفت من می‌توانم شما را از هیئت استان کهکیلویه و بویراحمد بردارم و مدیر کل استان هم گفته که قصد برکناری شما را دارد در حالی که این تهدیدها اصلا درست نبود.

وی افزود: پس از اینکه به عنوان رئیس هیئت استان انتخاب شدم شجاعی 4 ماه برای من حکم نزد به بهانه اینکه اعلام رسمی در روزنامه نشده بود. مدیرکل استان این موضوع را با ارسال نامه‌ای به بازرسی وزارت ورزش، دفتر مشترک فدراسیون‌ها و معاونت قهرمانی وزارت ورزش پیگیری کرد. من تک کاندیدای انتخابات بودم اما شجاعی نمی‌خواست برای من حکم بزند و بعد از اینکه اعلام رسمی در روزنامه شد دیدیم که باز هم کسی جز من ثبت نام کرد و بالاخره بعد از این همه تاخیر او برای من حکم صادر کرد و تاریخ آغاز کار من را در این حکم مربوط به همان 4 ماه قبل زد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان کهکیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از آنجایی که من در مجمع فدراسیون در مشهد اعتراضاتی را انجام داده بودم قبل از مجمع سالانه شجاعی به مدیر کل استان نامه زده بود «روایی» به تهران نیاید و حتی گفته بود که نامه درخواست مجمع فوق العاده‌ای که به وزارت ارسال کردیم را پس بگیریم و از او عذرخواهی کنم اما من این شرایط را قبول نکردم و به تهران آمدم. شجاعی حتی تجهیزاتی که قرار بود به هیئت ما بدهد را نیز نداد.

وی گفت: وقتی به تهران آمدم حاجی آبادی، رئیس هیئت استان مرکزی کنار بود و دید که تماسی با من گرفته شد  که در آن تماس فردی ناشناس به من گفت: « حالا یک یاسوجی می‌خواهد رئیس یک فدراسیون ورزشی را عوض کند؟» و بعد از آن من را تهدید به قتل کرد و گفت «با چاقو تو را می‌کُشم و بلایی سرت می‌آورم که آرزوی مرگ کنی». این اتفاقات ادامه داشت و حتی شجاعی نیز در جلسه با اعضای مجمع گفت «به شما چه ربطی دارد که من دوشغله هستم».

روایی به نامه ارسالی توسط 15 نفر از اعضای مجمع به وزارت ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: ما تنها در نامه خود از وزارت ورزش خواسته بودیم تا هرچه زودتر تکلیف این فدراسیون مشخص شود و اگر وزیر می‌گفت که شجاعی بماند ما هیچ حرفی نمی‌زدیم و تنها می‌خواستیم فدراسیون از بلاتکلیفی نجات پیدا کند.

وی یادآور شد: من تمام گزارش این تهدیدات را به مراجع ذی صلاح اعلام کردم تا اگر بلایی سرم آمد همه بدانند که ریشه اتفاق در کجا بوده است.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان کهکیلویه و بویراحمد در پایان گفت: در روز مجمع زمانی که شعبانی‌بهار گفت که شجاعی دوشغله است ما هم حرفی نزدیم. برخی روسای هیئت‌ها احتیاط کردند و اگر رای‌گیری مخفیانه بود راحت‌تر می‌توانستند نظرات خود را اعلام کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس