الاهلی امارات در شرایطی فردا به مصاف تراکتورسازان می رود که قاتل چلسیِ مورینیو را با خود به تبریز آورده است.

قاتلِ تیم مورینیو در تبریز آفتابی شدگروه ورزشی مشرق - الاهلی امارات در ایستگاه نخست لیگ قهرمانان آسیا به تساوی 3-3 برابر میهمانش الاهلی عربستان رضایت داد تا فردا در تقابل با نماینده کشورمان به چیزی جز کسب امتیاز نیندیشد.

رقیب تراکتورسازی در دیدار با تیم همنام عربستانی‌اش توسط اسماعیل حمادی گوش پرتحرک و احمد خلیل جوان اما با تجربه در نوک پیکان خط حمله اش به 3 گل دست پیدا کرد. در تقابل با الاهلی عربستان، احمد خلیل پاس گل اول میزبان را برای حمادی ارسال کرد و گل دوم را خودش(43) به ثمر رساند.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان 2015 آسیا

اسماعیل حمادی هم گلهای اول و سوم را در دقایق 19،79 زد تا به نظر برسد فردا مدافعان تیم تونی اولیویرا باید روی حرکات دو بازیکن یاد شده تمرکز ویژه ای داشته باشند. به واقع روی کاغذ باید با مهار شدن حمادی و خلیل خیال تراکتوری‌ها را از بابت تهدید نشدن دروازه‌شان آسوده دانست.

قاتلِ تیم مورینیو در تبریز آفتابی شد
با تمام این اوصاف در ایستگاه نخست لیگ قهرمانان تازه واردی به ترکیب تیم الاهلی اضافه شد که 90 دقیقه حضور فعال داشت و باید با توجه به پیشینه‌اش او را به عنوان تهدیدی جدی برای نماینده کشورمان وارد لیست مردان پرخطر الاهلی نمود.

قاتل دقیقه 90 چلسی و آقای خاص

بازیکنی که از او یاد می کنیم أسامة السعیدی (Oussama Assaidi) نام دارد. هافبک مهاجمی با اصلیت مراکشی که تا همین چند روز قبل برای استوک سیتی در لیگ برتر جزیره بازی می کرده است.

اُسامه 26 ساله سابقه بازی برای هیرنفین هلند، لیورپول و استوک سیتی در لیگ برتر انگلستان را دارد. وی در فصل 2011-2012 برای هیرنفین در لیگ برتر هلند طی 27 بازی 10 گل زد و پیش تر درسال 2009 با این تیم هلندی در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرد تا در لیسبون گل امتیازآورش (47)را وارد دروازه روی پاتریسیو و اسپورتینگ کند.

خرید تازه الاهلی فصل قبل برای استوک 19 بازی انجام داد در شرایطی که 12 مرتبه به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد. اسامه طی 1111 دقیقه تلاش 4 گل به ثمر رساند که مهمترین آنها وارد دروازه چلسیِ خوزه مورینیو شد.

قاتلِ تیم مورینیو در تبریز آفتابی شد
السعیدی هفته پانزدهم رقابت‌ها در شرایطی که دیدار دو تیم تا دقیقه 90 در ورزشگاه استادفوردشیر 2-2 مساوی پیش می رفت با یک شوت زیبا دروازه پیتر چک را گشود تا گل 3 امتیازی‌اش هم آب سردی باشد بر پیکر سرمربی سرشناس حریف خوزه مورینیو و هم رقم زننده اولین برد تاریخ استوک برابر چلسی در لیگ برتر انگلیس.

مهره خطرناک الاهلی در دیدار فردا برابر تراکتورسازی در فصل 42-2013 به جز گلی که شنبه 16 آذر سال 92 به چلسی زد، دروازه نیوکاسل(هفته هجدهم)، اورتون(هفته بیستم) و فولام(هفته سی و هفتم) را هم باز کرد.

ترک استوک با تساوی برابر منچستر

اسامه در فصل جاری لیگ جزیره هم  برابر لسترسیتی، نیوکاسل، ساندرلند، سوانسی، ساوتهمپتون، چلسی، اورتون و منچستریونایتد به میدان آمد. السعیدی دقیقا 2 ماه و 2 روز قبل برای آخرین بار پیراهن استوک را در دیدار با منچستریونایتد پوشید تا در تساوی 1-1 دو تیم سهیم باشد. بازی مذکور پنجشنبه 11 دی ماه در ایستگاه بیستم لیگ جزیره برگزار شد.

بازیکن تازه وارد الاهلی در نیم فصل دوم لیگ امارات به این تیم عربی پیوست تا خیلی زود از ایستگاه 14 مسابقات وارد ترکیب اصلی الاهلی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    عجب تیتر بدی !!!!!!!!!!!!!!!!
  • رضا ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    تو تبریز مارادونا هم دستو پاشو گم میکنه با اون هوای سرد و چمن داغون
  • امیر تبریز اوغلی ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    در تبریز زانومیزنن
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 0
    نه اینکه چمن ازادی خوبه .فاشیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس