به گزارش مشرق، سیدنی مورنینگ نوشت: نمایندگان شرکت های دیگری مانند بی ام وی، فیس بوک، یونایتدایرلاینز که حوزه های کاری بسیار متفاوتی دارند نیز چندین هفته را در ساختمان های مرکزی اپل در Cupertino واقع در کالیفرنیا به سر برده اند تا برنامه های مختلفی را برای استفاده در این محصول نوظهور تست و بررسی کنند.
با این حساب پیش بینی می شود در زمان عرضه ساعت اپل در ماه آینده برنامه های جانبی متنوعی بر روی ان نصب شده باشد که طیف متنوعی از خدمات شامل رزرو بلیط هواپیما، دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی، مدیریت خودرو، حفظ سلامت و تناسب اندام، تسهیل ارتباطات با آشنایان و ... را ممکن کند.
برخی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در دنیا نیز به دنبال طراحی برنامه های اختصاصی خود به منظور نصب بر روی ساعت یاد شده هستند. قرار است اپل با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 9 مارس رسما در این زمینه اطلاع رسانی کند.
با این حساب پیش بینی می شود در زمان عرضه ساعت اپل در ماه آینده برنامه های جانبی متنوعی بر روی ان نصب شده باشد که طیف متنوعی از خدمات شامل رزرو بلیط هواپیما، دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی، مدیریت خودرو، حفظ سلامت و تناسب اندام، تسهیل ارتباطات با آشنایان و ... را ممکن کند.
برخی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در دنیا نیز به دنبال طراحی برنامه های اختصاصی خود به منظور نصب بر روی ساعت یاد شده هستند. قرار است اپل با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 9 مارس رسما در این زمینه اطلاع رسانی کند.