سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از نتیجه راضی ام چون بازی باخته را مساوی کردیم اما از کل عملکرد تیم راضی نیستم و امیدوارم در اینده بهتر بازی کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.

به گزارش مشرق، بهروز مکوندی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس در نشست خبری،گفت: بازی متاسفانه برای ما بد شروع شد و بد شروع کردیم و یکی از دلایلش این بود که چند روز قبل از بازی با استقلال تمرین نکرده بودیم ولی بازی با استقلال خوب بود و این بازی  افت خودشان را نشان داد. در کار حمله یکی دو موقعیت به دست آوردیم ولی به دلیل اشتباه بازیکنان مان دو گل خوردیم ولی در همان نیمه اول به گل رسیدیم و انگیزه ما بیشتر شد و در نیمه دوم به دنبال جبران گل خورده بودیم که یک بازیکن تیم ما اخراج شد ولی روحیه جنگندگی را حفظ کردیم و تلاش کردیم. از نتیجه راضی ام چون بازی باخته را مساوی کردیم اما از کل عملکرد تیم راضی نیستم و امیدوارم در آینده بهتر بازی کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اشتباه‌های دروازه‌بان نفت، گفت: در ایران کمتر دروازه‌بانی داریم که بتواند کار پوششی پشت خط دفاع را انجام بدهد و از شیوه بازی دروازه‌بان خارجی تیم راضی هستم و وقتی تیمی رو به جلو بازی می‌کند و فاصله خط دفاع و دروازه زیاد می‌شود و اگر دروازه‌بان بیرون نیاید مشکل می شود و اگر در دو صحنه دروازه بان ما بیرون نمی‌آمد گل‌های بیشتری می‌خوردیم و در مورد بازی بلند مقابل پرسپولیس که مدافعان سرزن دارد و ما سرزن نداریم مثمر ثمر واقع نشد و مجبور بودیم از روزنه‌های دفاعی‌اش استفاده کنیم که موفق هم شدیم.

وی در مورد 20 امتیازی بودن تیمش، گفت: اگر 20 امتیاز داریم تماشاگران ما در آن سهیم هستند و یکی از بهترین تماشاگران فوتبال ایران را داریم و با وجود اینکه عقب بودیم به ما کمک و حمایت‌مان کردند و روح مبارزه طلبی را در تیم تقویت کردند و بازهم تشکر می‌کنم که آنها تیم را حمایت می کنند.

وی در مورد دلیل غیبت کارلوس بازیکن خارجی در این بازی، گفت: بعد از بازی استقلال در تهران ماند و خواستار کل طلبش شد و راضی نشد با پولی که باشگاه داده بیاید و طبق قانون باشگاه با این بازیکن برخورد می‌کند چون در تمرین و مسابقه مهمی که داشتیم هم حضور نداشت.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه او مقصر است که کارلوس نیامد، گفت: بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و می‌توانند برخورد قانونی انجام شود و تمام جزیئات قرارداد مشخص است و من به عنوان سرمربی تیم مگر می‌توانم کسی را به زور سوار هواپیما کنم و به مسجد سلیمان بیاورم؟ یا بازیکن حق دارد که نیاید یا به ناحق چنین رفتاری کرده است و تمامی مسایل در قرارداد مشخص است نه فقط این بازیکن که من مربی هم باید مقابل قرارداد متعهد باشم نه کارلوس بلکه من مربی هم اگر حق و حقوق را ندادند می‌توانم شکایت کنم دیگر فوتبال مثل قدیم نیست که من بروم دم خانه بازیکن با پس گردنی بازیکن را سرتمرین بیاورم. یکی از اشتباهات ما گرفتن بازیکن از رابط‌های ایرانی است.

مکوندی در مورد تعویض‌هایش، گفت: فرزاد محمدی چون بازیکن قد بلند است که رو به توپ‌های بلند آوردیم اما می‌توانید از تک تک بازیکنان بپرسید که به همه گفتم باید توپ روی زمین باشد و پاس‌ها باید روی سینه محمدی فرود بیاید تا کنترل کند و ضربه بزند یا رویش مرتکب خطا شوند اما اگر توپ ها را بنگر زده دیگر مقصر من نیستم. من سرعت تیم را با تعویض نگرفتم و با وجود اینکه 10 نفره بودند ما فشار آوردیم و پرسپولیس فکر می‌کرد بازی را برده و عقب نشست و پاس‌های زیادی داد ولی با آمدن مالکی وکرملا چعب ما خوب بازی کردیم و بضاعت ما را مقابل بضاعت پرسپولیس قرار بدهیم و بعد صحبت کنیم و بگوییم چون ما مسجد سلیمان هستیم باید همه تیم‌ها را ببریم. یک خطا مشکوک به پنالتی هم روی بازیکن ما رخ داد.

مکوندی در مورد اخراج زنید‌پور، گفت: همه 29 بازیکن را می‌گویم نه فقط زنیدپور اگر بازیکنی از بازی نکردن راضی نبود و عملش را با رفتاری دیگر نشان داد در تیم من جایی ندارد و قرار نیست من همیشه فقط یازده نفر را بازی بدهم اما اگر اعتراض به شکلی باشد که به تیم ضربه زند درست نیست که بگوید تیم فلان و بهمان است. به جز مصاحبه ای که علیه باشگاه انجام داده در رختکن تیم هم مشکلی بود که باید با خود بازیکن هم صحبت کنم و ببینم که عملی که گفته شده واقعا از جانب او انجام شده یا نه بعد در موردش تصمیم بگیرم.

سرمربی در مورد وضعیت کیومرث چراغی، گفت: او چند هفته نبود و زانویش مصدوم بود و امشب هم راهی تهران می‌شود تا مداوا کند و بد نیست و به دنبال مداوای بیشتر است.

وی در مورد حرف‌های درخشان و خوردبین، گفت: نمی‌دانم آنها چه گفتند ولی در مورد پرتاب سنگ و فحاشی‌ها همه مردم ایران می‌توانند قضاوت کنند و بازی از تلویزیون پخش شده و نمی‌شود که برای مردمی که از تلویزیون بازی را تماشا می‌کنند دروغ گفت. من نمی‌توانم  بگویم چون تماشاگر فحاشی کرد به تیم استقلال باختم، دوستان پرسپولیس واقع بینانه برخورد کنند و برخوردشان به خاطر این است که ما قبول نکردیم بازی به تعویق بیفتد می‌خواهند جبران مافات کنند. تماشاگران ما رفتار بدی نداشتند و باید برنامه‌ اجرا شود، و اگر اشکالی هست باید اشکال‌ها برطرف شود و تمام دنیا برنامه‌ را می‌دهند و همه می‌دانند که چه زمانی بازی‌ها انجام می‌شود و باشگاه‌های ما باید واقع ‌بینانه برخورد کنند و آنهایی که به آسیا می‌رسند دو تیم داشته باشند تا خستگی برای‌شان پیش نیاید و با قدرت بازی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس