کد خبر 398272
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد که نفت تهران مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش مشرق، هادی عقیلی در خصوص توقف و شکست رقیبان سپاهان از جمله استقلال و فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر که به سود زردپوشان اصفهانی تمام شد، اظهار داشت: قبول ندارم که این موضوع می‌تواند به سود تیم ما باشد. شاید این نتایج تأثیر کوچکی در سرنوشت ما داشته باشد اما مهم این است که خودمان نتیجه بگیریم. اکنون شرایط جدول به گونه‌ای شده که نفت تهران شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود و تراکتورسازی هم خودش را خیلی خوب بالا کشیده است.

وی در ادامه افزود: ما امتیازهایی از دست دادیم که به ضررمان تمام شد و الان روی کاغذ، کارمان برای قهرمانی سخت شده است، چون با تیم صدرنشین فاصله داریم. با این حال من به عنوان بازیکن سپاهان تا آخرین هفته می‌جنگم و تا آخرین هفته خواهم ایستاد. تیم ما فصل گذشته هم در نیم‌فصل دوم از لحاظ کسب امتیاز قهرمان شد و در این هشت بازی هم می‌توانیم امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که چقدر به قهرمانی سپاهان امیدوار است، گفت: همه چیز به خود ما مربوط نمی‌شود و باید نتایج دیگر تیم‌ها را هم در نظر بگیریم. هشت بازی برای ما باقی مانده است و فکر می‌کنم اگر شش بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم قهرمان شویم. سپاهان پیشینه خوبی در فوتبال ایران داشته و امیدوارم بازیکنان ما تا آخرین هفته دست از تلاش بر ندارند و برای قهرمان شدن بجنگند.

عقیلی خاطرنشان کرد: ما باید مراقب باشیم که از این پس به‌سادگی امتیاز از دست ندهیم، حتی باید مقابل اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی هم ایستادگی کنیم. در هفته‌های پایانی حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود و مطمئناً این موضوع باعث خواهد شد تا داوران هم نسبت به گذشته بیشتر اشتباه کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس