به گزارش مشرق، محمدرضا حاجی محمدی معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات، با ارائه توصیههایی درباره تماسهای لحظه تحویل سال و نوروز، اظهار داشت: در لحظات تحویل سال که حجم بالایی در شبکه تماسهای مردم برقرار میشود (ترافیک بوجود میآید) ترجیحا تماسهای غیرحضوری در ساعات دیگری انجام شود.
معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: مشترکان در ارتباطات بینالمللی به دلیل هزینه بیشتر آن نسبت به ارتباطات شهری در پایان تماس از قطع کامل ارتباط مطمئن شوند.
وی همچنین با اشاره به اقدامات شرکت مخابرات ایران برای تسهیل ارتباطات در نوروز، تاکید کرد: به منظور تامین و تسهیل در ارتباطات مردم در ایام نوروز 94 در تمامی استانهای کشور اعم از درون شهرها و روستاها، مبادی شهرها، راهها، منازل، اماکن عمومی و رفاهی، اقدام به پیشبینی و افزایش امکانات و ظرفیت ترافیکی شبکهها کرده تا کاربران علی رغم حجم ترافیکی مکالمات در نوروز بتوانند با کمتر مشکل از شبکههای مخابراتی و دیتا بهرهمند شوند.
معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: به منظور پاسخگویی به مشترکین و رفع اشکالات و خرابیهای احتمالی در مراکز اصلی مخابرات استانها به صورت شیفتهای کاری شبانه روزی و مراکز خدمات تلفنی بر خط همچون مراکز خدمات تلفنی 20117 اعلام خرابیهای تلفنی برقرار است.
وی تصریح کرد: به منظور تسهیل در دسترسی دیتای مشترکین ضمن تامین و افزایش پهنای باند و آدرسهای IP مورد نیاز ارتباطات دیتای استانها، در کلیه مراکز اصلی دیتای استانها شیفتهای کاری برای پاسخگویی و رفع مشکلات مشترکین دیتا فعال است.
وی ادامه داد: همچنین مراکز خدمات برخط 2020 برای اعلام و رفع خرابی سرویسهای ارتباطات ثابت و دیتا (BSL) فعال هستند.
حاجی محمدی افزود: مراکز اطلاعات تلفنی 118 برای تلفنهای درون شهرها و 33333333 +(کد استان) برای اطلاعات تلفنهای شهرستان در دسترس مردم قرار دارد.
معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات اضافه کرد: مراکز ارتباطات 1818، 2000، 9990 برای خدمات پرداختهای غیر حضوری تمامی قبوض، مراکز ارتباطات مردمی 2090 در استان تهران و البرز و 2021 در سایر استانها نیز آماده پاسخگویی به مشترکان است.
معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: مشترکان در ارتباطات بینالمللی به دلیل هزینه بیشتر آن نسبت به ارتباطات شهری در پایان تماس از قطع کامل ارتباط مطمئن شوند.
وی همچنین با اشاره به اقدامات شرکت مخابرات ایران برای تسهیل ارتباطات در نوروز، تاکید کرد: به منظور تامین و تسهیل در ارتباطات مردم در ایام نوروز 94 در تمامی استانهای کشور اعم از درون شهرها و روستاها، مبادی شهرها، راهها، منازل، اماکن عمومی و رفاهی، اقدام به پیشبینی و افزایش امکانات و ظرفیت ترافیکی شبکهها کرده تا کاربران علی رغم حجم ترافیکی مکالمات در نوروز بتوانند با کمتر مشکل از شبکههای مخابراتی و دیتا بهرهمند شوند.
معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: به منظور پاسخگویی به مشترکین و رفع اشکالات و خرابیهای احتمالی در مراکز اصلی مخابرات استانها به صورت شیفتهای کاری شبانه روزی و مراکز خدمات تلفنی بر خط همچون مراکز خدمات تلفنی 20117 اعلام خرابیهای تلفنی برقرار است.
وی تصریح کرد: به منظور تسهیل در دسترسی دیتای مشترکین ضمن تامین و افزایش پهنای باند و آدرسهای IP مورد نیاز ارتباطات دیتای استانها، در کلیه مراکز اصلی دیتای استانها شیفتهای کاری برای پاسخگویی و رفع مشکلات مشترکین دیتا فعال است.
وی ادامه داد: همچنین مراکز خدمات برخط 2020 برای اعلام و رفع خرابی سرویسهای ارتباطات ثابت و دیتا (BSL) فعال هستند.
حاجی محمدی افزود: مراکز اطلاعات تلفنی 118 برای تلفنهای درون شهرها و 33333333 +(کد استان) برای اطلاعات تلفنهای شهرستان در دسترس مردم قرار دارد.
معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات اضافه کرد: مراکز ارتباطات 1818، 2000، 9990 برای خدمات پرداختهای غیر حضوری تمامی قبوض، مراکز ارتباطات مردمی 2090 در استان تهران و البرز و 2021 در سایر استانها نیز آماده پاسخگویی به مشترکان است.