کد خبر 412570
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران از دعوت فدراسیون جهانی از وی به کنگره جهانی لهستان خبر داد.

به گزارش مشرق، علی مرادی صبح امروز در گفت‌وگویی اعلام کرد در زمان انتخابات در خصوص اختلاف نظراتی که ممکن بود بین بنده و رئیس فدراسیون جهانی باشد بزرگنمایی‌هایی صورت گرفته بود اما با توجه به تعاملاتی که در راستای ایجاد روابط گرم با فدراسیون جهانی انجام شده بود،‌ روز گذشته تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری طی نامه‌ای بنده را با عنوان رئیس فدراسیون ایران به کنگره جهانی وزنه‌برداری که ماه آینده در لهستان برگزار می‌شود دعوت کرد.

وی افزود: قرار است در جریان این کنگره گفت‌وگوهای لازم را با آیان انجام دهم و حتی در مورد مسائل مربوط به فدراسیون جهانی و قاره‌ها از جمله تقویم رقابت‌های مختلف با آیان به صحبت بپردازیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران گفت:‌ باید تعاملات منطقی و دو طرفه‌ای را با فدراسیون جهانی بر اساس روابط و احترام متقابل داشته باشیم تا منافع هر دو طرف در این روابط لحاظ شود.

طی روزهای گذشته و پس از انتخاب علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون ایران، به خاطر اختلافاتی که طی ماه‌های پیش بین او و رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری صورت گرفته بود اینطور به نظر می‌رسید که آیان انتخابات فدراسیون ایران را به رسمیت نشناسد که با ارسال این نامه به فدراسیون ایران به نظر می رسد این مشکل نیز برطرف شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس