کد خبر 414192
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

رئیس فدراسیون وزنه‎برداری گفت تاماش آیان روز گذشته طی تماسی تلفنی انتخاب وی در سمت جدید را تبریک گفته است.

به گزارش مشرق، علی مرادی اظهار کرد: ان‌شاءالله یک ماه دیگر به دعوت رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در کنگره جهانی حضور خواهم یافت ضمن اینکه خود ایشان روز گذشته طی تماسی تلفنی انتخاب بنده در سمت ریاست فدراسیون وزنه‌برداری ایران را تبریک گفتند.

وی افزود: قرار است ایشان متن تبریکی هم آماده کنند و به زودی آن را منتشر کنند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در ادامه اظهار کرد: وزنه‎برداری همچون کشتی و والیبال نیاز به حمایت و همدلی دارد. ما برای اینکه در این رشته موفق شویم باید کمک کنیم تا فضای موجود را مثبت کنیم.

مرادی ادامه داد: رابطه من با تاماش آیان همواره خوب بوده و امیدوارم مواردی غیر از این مطرح نشود تا بلکه ان‌شاءالله بتوانیم در این رشته اصیل که برای کشورمان افتخارآفرینی کرده و مدال کسب کرده، توفیق حاصل کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه در خصوص آینده حسین توکلی در تیم ملی گفت: به هر حال این نظر کمیته فنی است که در دستور کار قرار می‎گیرد. من درست است که ریاست این فدراسیون را بر عهده دارم اما خرد جمعی حرف اول را می‌زند.

مرادی گفت: کمیته فنی در کل از عملکرد توکلی رضایت دارد و باید دید ایشان در چه رده سنی می‌توانند برای وزنه‎برداری کشورمان فعالیت کنند که در این خصوص قطعا تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس فدراسیون وزنه‎برداری در پایان گفت: تاکید می‌کنم که این رشته نیاز به حمایت دارد و در آینده قطعا از طریق سخنگوی این فدراسیون تمامی اخبار به صورت دقیق و با جزئیات در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت تا شایعاتی که ایجاد شده به آینده این رشته لطمه نزند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس