به گزارش مشرق، جدیدترین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو پنجشنبه هفته گذشته به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد.
در این جلسه محمدرضا نعمتزاده از کیفیت خودروهای تولید داخل ابراز نارضایتی کرده و اظهار کرد: چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاهها مراجعه کنند.
به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، توقع مشتریان داخلی افزایش یافته با این حال خودروسازان نتوانستند به همان نسبت کیفیت خودروهای خود را ارتقاء دهند و همین موضوع دلیل نارضایتی مصرفکنندگان از کیفیت خودروهای داخلی است.
در این زمینه نعمتزاده خاطر نشان کرد که مصرفکنندگان ایرانی خودروهایی جدید، با کیفیت و آبشنهای بالا میخواهند و در این زمینه کیفیت خودروهای داخلی را با خودروهای وارداتی مقایسه میکنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از قطعهسازان خواست کیفیت قطعات خود را ارتقاء دهند تا به همان نسبت، کیفیت خودروهای تولیدی نیز افزایش یابد.
در ادامهی این جلسه نعمتزاده از شرکتهای خودروسازی کوچک خواست با یکدیگر ادغام شوند تا تیراژ تولید آنها افزایش یافته تا در نتیجه با کاهش قیمت، رضایت مشتریان جلب شود.
وی خاطر نشان کرد که از نظر اقتصادی منطقی نیست شرکتهای کوچک تولیدکننده خودروهای سواری و سنگین در کشور فعالیت کنند، بنابراین باید این شرکتها در راستای ادغام با یکدیگر و افزایش قدرت رقابتپذیری حرکت کنند.
در این جلسه محمدرضا نعمتزاده از کیفیت خودروهای تولید داخل ابراز نارضایتی کرده و اظهار کرد: چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاهها مراجعه کنند.
به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، توقع مشتریان داخلی افزایش یافته با این حال خودروسازان نتوانستند به همان نسبت کیفیت خودروهای خود را ارتقاء دهند و همین موضوع دلیل نارضایتی مصرفکنندگان از کیفیت خودروهای داخلی است.
در این زمینه نعمتزاده خاطر نشان کرد که مصرفکنندگان ایرانی خودروهایی جدید، با کیفیت و آبشنهای بالا میخواهند و در این زمینه کیفیت خودروهای داخلی را با خودروهای وارداتی مقایسه میکنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از قطعهسازان خواست کیفیت قطعات خود را ارتقاء دهند تا به همان نسبت، کیفیت خودروهای تولیدی نیز افزایش یابد.
در ادامهی این جلسه نعمتزاده از شرکتهای خودروسازی کوچک خواست با یکدیگر ادغام شوند تا تیراژ تولید آنها افزایش یافته تا در نتیجه با کاهش قیمت، رضایت مشتریان جلب شود.
وی خاطر نشان کرد که از نظر اقتصادی منطقی نیست شرکتهای کوچک تولیدکننده خودروهای سواری و سنگین در کشور فعالیت کنند، بنابراین باید این شرکتها در راستای ادغام با یکدیگر و افزایش قدرت رقابتپذیری حرکت کنند.