کد خبر 423337
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

بانک ملی ایران در مورد برگشت دادن وجوه مشتریان برای ارسال پیامک بانکی توضیحاتی منتشر کرد.

 به گزارش مشرق، بانک ملی ایران لازم می‌داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصاً مشتریان عزیز و گرامی خود که همواره پشتیبان و همراه بانک ملی ایران بودند و رشد و بالندگی بانک ملی ایران ثمره اعتماد و همراهی 86 ساله ملت ایران می باشد نکات ذیل را به استحضار برساند:
اطلاعیه مهم بانک ملی ایران+ سند
1. اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسئولین بانک ملی ایران همواره سعی داشته و دارند که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند . رشد 24 درصدی منابع بانک ملی ایران در سال 1393 بهترین دلیل اعتماد روز افزون مردم شریف ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد. لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.

 2. در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ 27 فروردین 1394 از طریق اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد 658/256/14 پیامک برای 329/128/7 نفر از مشتریان محترم بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند ارسال شد. (سند پیوست) طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی 368/092/6 نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آن ها نزد اپراتورها موجود است اما بر اساس همین گزارش متاسفانه 012/036/1 نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند. از بین دریافت کنندگان 600/49 نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا بر اساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند مشمول کسر 5000 تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT شد که بر حسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد. بنابراین بانک ملی ایران به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آن ها نداشته است.

 3. بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یاد شده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجدداً به تمامی دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آن ها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از 95 درصد مشتریان محترم بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند . البته مشتریان عزیزی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.

 4. بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان عزیز صمیمانه پوزش بطلبیم و قطعاً در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد ، از رسانه های مختلف صوتی ، تصویری ، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصاً بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند صمیمانه قدردانی می کنیم.

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    پس این پولهایی که در حساب های بدون سود هست ارزش 5000 تومان در سال را ندارد که انگار تشنه مرده این پول هستید عوض شعار دادن در ظاهر و تملق گویی به فکر خدمت به مردم باشید ای کسانی که الان در بانک کاره ای هستید قبل از آن فرزند همین مردم هستید
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    هزینه هر پیامک به فارسی از اول سال 94، 99 الی 170 ریال است. اگر این مقدار را در کل تعداد پیامکهای ارسالی ضرب کنیم از میزان این هزینه ای که گفتن خیلی پایین تر است. حال اگر کل تعداد افرادی که پیامک دریافت میکنند رو ضرب در 5000 تومان کنیم از مقدار هزینه ای که به اپراتور میدن خیلی بیشتره.
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    هزینه هر پیامک به فارسی از اول سال 94، 99 الی 170 ریال است. اگر این مقدار را در کل تعداد پیامکهای ارسالی ضرب کنیم از میزان این هزینه ای که گفتن خیلی پایین تر است. حال اگر کل تعداد افرادی که پیامک دریافت میکنند رو ضرب در 5000 تومان کنیم از مقدار هزینه ای که به اپراتور میدن خیلی بیشتره.
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    هزینه هر پیامک به فارسی از اول سال 94، 99 الی 170 ریال است. اگر این مقدار را در کل تعداد پیامکهای ارسالی ضرب کنیم از میزان این هزینه ای که گفتن خیلی پایین تر است. حال اگر کل تعداد افرادی که پیامک دریافت میکنند رو ضرب در 5000 تومان کنیم از مقدار هزینه ای که به اپراتور میدن خیلی بیشتره.
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    یه فکری به حال این فونتها بکنید اصلا نمیتوان این اعداد را خواند.
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اگر اینطوره که شما میگید پس چرا بانک های دیگر چنین کاری نمی کنند؟
  • محمد باقری ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    170 ریال مبلغی هست که مشترکان اپراتورها میدن نه پیامکی که به این صورت ارسال میشه. فکرنکنم بیشتر از 8-9 تومان باشه هزینه هر پیامک...
  • نوروزی ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اگر رسانه ای نمیشد که عمرا پول مردم رو برگشت داده بودید.
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    پس این پولهایی که در حساب های مردم خوابیده بدون سود هست ارزش 5000 تومان در سال را ندارد خودشان یک میلیون وام به مردم میدن 28 درصد سود میگیرن ...
  • موریس ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    چه اعتمادی ؟ این همه پول مردم تو بانک ها هست بانک ها دارند از پول مردم منفعت میبرند بعد باید پیامک هم بدند ؟! هزینه پیامک رو از سودی که بدست میارند کم کنند بقیه شو بدند مردم . یه موجودی میخوای بگیری 120 تومن کم میکنند . به این کارها میگند مشتری مداری یا فروشنده مداری ؟!
  • ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    خاک بر سرت کنن مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس