محسن بزرگی می‌گوید: صداوسیمایی که 1000 میلیارد تومان بودجه دارد باید هزینه فوتبال را بپردازد. راه‌حل خیلی ساده است. با 15 امضا یک‌ ماده‌واحده دوخطی در مجلس طرح می‌شود تا مشکل فوتبال را حل کند.

صداوسیما جای هزینه میلیاردی برای سریال‌های آبکی حق فوتبال را بدهد
گروه ورزشی مشرق - بحث حق‌پخش تلویزیونی و مشکلات ادامه‌دار میان فوتبالی‌ها و سیما همواره در آغاز هر لیگ داغ می‌شود. این مرتبه متولیان اتحادیه فوتبال عزم خود را جزم کرده‌اند تا بلکه حقوق واقعی باشگاه‌ها در این زمینه وارد صنعت نیمه‌ورشکسته فوتبال ایران شود.

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال که در جلسه روز گذشته باشگاه‌های لیگ‌برتری نماینده آبی‌ها بود، به خبرنگار مشرق گفت: «زمانی در مجلس این طرح به تصویب رسید که از سوی مراکز دولتی کمک مالی به باشگاه‌ها تزریق نشود. حالا هم می‌توان با همان سرعت یک ماده‌واحده دوخطی را تصویب کرد که به فوتبال کمک شود.»

معاون حقوقی آبی‌ها توضیح می‌دهد که چاره‌کار و راه‌حل مشکل حق‌پخش از مجلس شورای‌ اسلامی عبور می‌کند. بزرگی اول از صداوسیما می‌گوید: «در شرایطی که صداوسیما میلیاردها تومان صرف ساخت سریال‌های آبکی و غیرآبکی می‌کند باید یک جنبش راه بیندازیم. هرکدام از مدیران باشگاه‌ها حداقل با چهار، پنج نماینده مجلس ارتباط دارند. باید یک قانون به وجود بیاید. تا زمانی که صداوسیما تکلیف قانونی در این‌باره نداشته باشد، همین است.»

صداوسیمایی که 1000میلیارد بودجه دارد
از نظر نماینده استقلال در نشست مشترک مدیران باشگاه‌های لیگ‌برتری باید جنبش مذاکره با نمایندگان مجلس در زمینه حل مشکل حق‌پخش تلویزیونی هرچه سریع‌تر راه بیفتد:«امسال، سال انتخابات است پس باید از قدرت فوتبال در فضاهای مردمی نهایت استفاده را ببریم. با یک استدلال منطقی می‌توان نمایندگان مجلس و حتی کاندیداهای حضور در مجلس آینده را به چالش کشید. صداوسیمایی که 1000 میلیارد تومان بودجه دارد باید هزینه فوتبال را بپردازد. راه‌حل خیلی ساده است. با 15 امضا یک‌ ماده‌واحده دوخطی در مجلس طرح می‌شود تا مشکل فوتبال را حل کند. این ماده‌واحده دوخطی صداوسیما را مکلف به پرداخت حق‌پخش فوتبال می‌کند آن‌هم مطابق با مکانیسمی که نوع پرداخت را تعریف می‌کند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    فوتبال همه بیت المال را بلعیده هنوز دست از سر کشور بر نمی دارد؟ من راضی نیستم حتی یک ریال از حقوق خود از بیت المال کشور صرف فوتبال شود اگر هوس فوتبال کردم خودم می روم بازی می کنم این بازی انگلیسی برای بازی دادن ملتها است
  • ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    آقای معاون حقوقی راست میگه دیگه ....... !! صدا و سیما سریال های آبکی و غیر آبکی نسازه ........!! پولها را به استقلال و پرسپولیس بدهد تا خرج فوتبالیستهای پورشه و لِکسوس سوار کنند و آخر فصل هم در رده های ششم و هفتم لیگ قرار بگیرند ......... !!
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    نه فوتبال خواستیم نه سریال
  • رحیمی ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    فوتبالها خیلی پر محتواست که سریالها آبکیه... چرا باید پول مفت بدن به تیمهای دولتی!
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    پول حروم بشه برا پخش فوتبالهاى آبکى
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    صداو سیما و فوتبالیستها مثل همن !! بدردنخور و پول خرج کن.. دوتاشون برن کنار...
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    نه اینکه تمام باشگاههای ایران خصوصیه تازه ادعای پول هم از صدا وسیما می کنند سنگ پا قزوینه
  • فرشاد ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    برادر من شما نظر شخصی می دی اما ظاهرا نظر صداو سیمایی ها چیزه دیگه ایه اگه فوتبال بده خب پخشش نکنن اما می دونن همین فوتبال به نظر شما آبکی 20 میلیون مخاطب داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس