کد خبر 427969
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: هیچ کشتی‌گیری هنوز به طور قطع برای حضور در تیم ملی انتخاب نشده است.

به گزارش مشرق، احد پازاج در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسابقات خوبی بود و خوشحال هستم که فرنگی‌کاران با قدرت در این مسابقات به میدان رفتند و قابلیت‌های خود را به نمایش گذاشنند.

وی با اشاره به اتفاقات و حواشی مسابقات عنوان کرد: نوروزی از قهرمانان خوب کشتی فرنگی است که به نظر من تحت فشار قرار گرفت و چنین مسائلی را به وجود آورد. گاهی هورمون‌های انسان‌ قاطی و باعث بروز چنین پرخاشگری‌هایی می‌شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: نوروزی باید خودش را کنترل می‌کرد تا اینگونه نشود. به اعتقاد من داوران نیز نتوانستند کشتی را اداره کنند و در نهایت این اتفاق رخ داد.

پازاج در ارتباط با عدم حضور سوریان در این مسابقات خاطرنشان کرد: سوریان از قهرمانان بزرگ کشتی فرنگی است و وی نیز فرصتی داشت تا در این مسابقات حضور پیدا کند اما نمی‌دانم چرا کشتی نگرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور سوریان با 5 کیلوگرم اضافه وزن در مسابقات صحت داشت یا خیر، گفت: اینگونه نیست و داوران در مراسم وزن‌کشی حضور داشتند و همه چیز براساس قانون انجام شد.

قهرمان سابق آسیا در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا نفرات برتر راهی مسابقات جهانی خواهند شد یا خیر، تصریح کرد: هیچ‌کس انتخاب شده نیست و پس از جمع بندی نهایی 15 روز مانده به مسابقات اسامی رسانه‌ای می‌شود. در این مدت نفرات برتر شاید راهی تورنمنت‌هایی نیز شوند.

پازاج در خصوص مسابقات انتخابی گفت: چارت جدیدی در فدراسیون به وجود آمده و شاهد رقابت‌هایی خوبی بودیم. تمام کشتی‌گیران در این مسابقات حاضر بودند و خودشان را نشان دادند. برخی آماده بودند و برخی نیز بدون آمادگی در مسابقات حاضر شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس