سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: فدراسیون کشتی بر اساس قانون فرآیند انتخابی برای ورود نفرات برتر به تیم ملی عمل خواهد کرد.

موضع فدراسیون کشتی در قبال قانون‌شکنی سوریان و نوروزی
به گزارش مشرق، علیرضا رضایی، در سخنان کوتاهی درباره موضع فدراسیون کشتی در قبال خودداری حمید سوریان از حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی و سایر نفرات شاخص که ممکن دست به این اقدامات بزنند اظهار کرد: قهرمانانی مانند حمید سوریان برای ما و مردم قابل احترام هستند و بنابراین هر تصمیمی هم که بگیرند برای ما قابل احترام است، اما حضور در تیم ملی باید از راه کانال انتخابی باشد و ما بر اساس قانون عمل خواهیم کرد.

رضایی در مورد رفتار نوروزی گفت: انتظار بیشتری از این کشتی‌گیر که قهرمان المپیک شده داشتیم اما مطمئن باشید به طور حتم کمیته انضباطی با این رفتار برخورد خواهد کرد.
به گزارش مشرق، حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک علی رغم اینکه در سالن محل برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در سالن شهید بهشتی مشهد حاضر شده بود و حتی اقدام به گرم کردن خود نیز کرد، اما به یکباره و بدون اطلاع مسولان سالن مسابقات را ترک کرد و حاضر نشد مقابل پاپی به روی تشک مبارزه برود.

همچنین در کشتی وزن 66 کیلوگرم فرنگی امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک به مصاف مهدی زیدوند رفت که زیدوند در ابتدا با یک نمایش بهتر، 4-0 پیش افتاد. در ادامه نوروزی قصد اجرای فن سالتو داشت که این فن را ناقص اجرا کرد و زیدوند روی پل نرفت اما نوروزی معتقد بود باید امتیاز بگیرد.

با بازبینی فیلم، داوران امتیازی به نوروزی ندادند که او دوبنده اش را از تن درآورد و قصد کشتی گرفتن نداشت که با اصرار عرب رئیس هیئت کشتی فارس به مسابقه برگشت اما تلاش نوروزی در ادامه فایده نداشت و در حالی که 5-1 عقب بود در 20 ثانیه آخر کشتی را رها کرد و با شکستن تابلوهای تبلیغاتی تشک را ترک کرد که این رفتار ناپسند با واکنش تماشاگران مواجه شد و او را هو کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    0 0
    واقعا دو بنده رو به محسن حاجی پور که در انتخابی اول شده میدن یا باز هم پشت سوریان بابت پوشیدن دوبنده تیم ملی گرمه حتی اگر با بداخلاقی در انتخابی شرکت نکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس