کد خبر 428545
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

نفر اول وزن 66 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به اینکه تنها 20 ثانیه به پایان کشتی مانده بود و نوروزی می‌دانست که شکستش قطعی است به مبارزه ادامه نداد.

به گزارش مشرق، مهدی زیدوند درباره کسب عنوان نخست انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 66 کیلوگرم گفت: خوشبختانه تمام مدعیان در انتخابی حضور داشتند و همین موضوع باعث شده بود سطح رقابت‌ها بالا برود و دیگر حرف و حدیثی باقی نماند.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی فرصت خوبی است تا تمام کشتی‌گیرانی که فکر می‌کنند توانایی رسیدن به دوبنده تیم ملی را دارند با قهرمانان جهان و المپیک رو در رو شوند و شانس خود را امتحان کنند. من هم یک سال برای موفقیت در این رقابت زحمت کشیده بودم، با تمام وجود تلاش کردم و خوشحالم که نتیجه گرفتم.

دارنده مدال نقره آسیا درباره علت کناره‌گیری امید نوروزی در دیدار مقابل او گفت: بسیاری از مربیان و کارشناسان که من را می‌شناسند پیروزی من را مقابل نوروزی حتمی می‌دانستند، اما به هیچ عنوان پیش‌بینی چنین رفتاری را از نوروزی نمی‌کردم. با این وجود برای کسب پیروزی مقابل قهرمان المپیک و جهان به میدان رفتم، اما شاید با توجه به اینکه تنها 20 ثانیه به پایان کشتی مانده بود و نوروزی می‌دانست که شکستش قطعی است به مبارزه ادامه نداد.

زیدوند خاطرنشان کرد: بی‌صبرانه منتظر آغاز اردوهای تیم ملی هستم تا با کمک مربیان تیم ملی و کادر فنی با برطرف کردن نقاط ضعفم خودم را برای حضور در مسابقات جهانی آماده کنم. کادر فنی هم در هر میدانی که صلاح بداند روی تشک می‌روم چرا که تمام هدف و تمرکزم ابتدا کسب سهمیه المپیک و سپس یک مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی آمریکا است؛ موضوعی که باید مدت‌ها پیش به آن دست می‌یافتم، اما کمی بدشانسی باعث شد چند سالی به تعویق بیفتد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس