کد خبر 430659
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

حاج سعید حدادیان گفت: آقای هاشمی! شما بیایید این تابوت‌ها را روی دوش‌تان بگیرید. شما باید در این تشییع جنازه‌ها شرکت کنید. خانواده محترم و اولاد بزرگوارتان باید در این مراسم شرکت کنند. وظیفه کیست که در مورد شهدا حرف بزند؟ آقای هاشمی که فرمانده بوده در جنگ باید بیاید صحبت بکند یا دیگران؟

به گزارش مشرق، سعید حدادیان در دومین شب مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی در سخنان کوتاهی به حماسه باشکوه حضور مردم در تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و به انتقاد از برخی اظهارنظرهای سیاسی پرداخت.

حدادیان در ابتدای این مراسم گفت: من دو سه کلمه دیشب صحبت کردم. چون شب جمعه است باز یک عده تازه آمده‌اند می‌خواهم حرف‌هایی بزنم و به مناجات برسم. دلیل اینکه از شب گذشته وارد این بحث شدم این است که می‌خواهم به شهدا ظلم نشود. برخی گفته‌اند که استخوان‌های مردم زیر بار تحریم خورد شده است! باید بگویم استخوان‌های ترکیده مردم همین تابوت‌هایی بود که مردم روی دوش‌شان گذاشتند و با این تجلیل تشییع کردند.

حدادیان تصریح کرد: ولی من چند تا حرف با جناب آقای هاشمی دارم. یکی اینکه: در کربلای چهار فرمانده چه کسی بود؟ خودت بودی! سال 65 شما فرمانده بودی. اگر واقعا دلت برای این مردم می‌سوزد سه چهار تا سوال من را جواب بده! یک: کدام عید به جای کیش پا شدی رفتی جبهه‌ها؟ این همه مردم رفتند سر زدند. چطور این مردم می‌روند به محل شهادت رفقایشان سرمی‌زنند؟ چطور این پدر و مادرها می‌روند به محل شهادت فرزندانشان سر می‌زنند؟ چطور این خواهر و برادرها می‌روند به محل شهادت عزیزان‌شان سر می‌زنند؟ شما می‌روی جت اسکی!؟

وی در ادامه ضمن اشاره به سوابق مواضع آقای هاشمی اظهار داشت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود شما دلت برای مردم نمیسوخت!؟ (تکبیر حضار)

حدادیان سپس به ماجرای دستگیری فائزه هاشمی در ایام فتنه پرداخت و گفت: واقعا در جریان فتنه دخترشان را همین جا (سپاه غرب تهران) آوردند. رسما دستگیر شد. رسما علیه نظام داشت تظاهرات می‌کرد. داشت حرف می‌زد و سخنرانی می‌کرد. کلیپ‌هایش هم هست. همان شب به وساطت شما آزادش کردند. چرا نگذاشتید در بازداشت بماند؟ از شخص آقای شاهرودی بنده شنیدم که ما خواهش کردیم بگذارید ما اعمال قانون کنیم. ایشان (آقای هاشمی رفسنجانی) وساطت کردند و ما به احترام ایشان قبول کردیم. اگر قرار باشد روزی مردم با آقای هاشمی حرف بزنند این مردم در سینه‌هایشان خیلی حرف هست.

این مدیحه‌سرا و شاعر آئینی همچنین اظهار داشت: این دیگر خیلی آدم را می‌سوزاند که کسی که در دهه هفتاد این همه آدم را به اسم خصوصی‌سازی آواره و بدبخت کرد و عده‌ای در تعدیل نیروها بیچاره شدند، آن روز دلش برای کارگران کارخانه‌ها نسوخت!؟ روزهای عزا را در خاطراتش بخوانید و ببینید کجا می‌رود؟ خودت بخوان ببین در خاطراتت نوشتی کجا بودی؟ روز تاسوعا را کجا رفتی؟

سعید حدادیان با مخاطب قرار دادن هاشمی رفسنجانی گفت: همین یک سوال من را پاسخ بده که شما (هاشمی رفسنجانی) کدام دفعه یک سر به مناطق جنگی زدی؟ وقتی این همه آدم رفتند شلمچه و دوکوهه و فکه تو که فرمانده جنگ بودی، بلند شدی و رفتی کیش!؟ بعد می‌گویند تشییع جنازه را مصادره کردند. بله بنده هم موافق نیستم که یک نفر با زرنگ‌بازی و رندی برود آن بالا و بنشیند در جایی که جایش نبوده است. آنجا جای نوحه‌خوان‌ها بوده است.

وی در ادامه سخنانش به بیان انتقاداتی از برنامه‌ریزی مسئولین در مراسم تشییع شهدا پرداخت و گفت: مردم وسط این خیابان‌ها بودند. از افسریه بگیرید تا بهارستان. تازه اگر خوب مدیریت شده بود، که خوب مدیریت نشد. ما هم منتقدیم. اگر خوب مدیریت می‌شد بنده به شما می‌گفتم که چه خبر می‌شد. انگار یک عده تصمیم داشتند یک عده را اذیت کنند. و الا بستن خیابان‌ها که کاری ندارد. شورای تامین استان برای همچین تشییع جنازه‌ای باید جلسه بگذارند. من ساعت 2 رفتم گشتی زدم و دیدم اتوبوس‌ها هنوز در میدان بهارستان است، گفتم خدا به این مردم رحم کند. در این دنیای پر تروریسم اگر در یکی از این ماشین‌ها چیزی گذاشته باشند خدا به خیر کند. جایگاه را دیدم که اصلا سیبل بود. ولی مردم خودشان مدیریت کردند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی! شما بیایید این تابوت‌ها را روی دوش‌تان بگیرید. شما باید در این تشییع جنازه‌ها شرکت کنید. خانواده محترم و اولاد بزرگوارتان باید در این مراسم شرکت کنند. وظیفه کیست که در مورد شهدا حرف بزند؟ آقای هاشمی که فرمانده بوده در جنگ باید بیاید صحبت بکند یا دیگران؟

حدادیان همچنین اظهار داشت: من برای اولین بار این آقای زیباکلام را دعا بکنم. این بار 50 درصد انصاف بخرج داد و گفت آقای هاشمی پنجاه درصد عوض شده‌اید! پنجاه درصد خیلی است که آن کسی که مرید شماست بگوید خیلی مهم است. من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه 60 و 70 آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است. همین‌ها را اگر از تلویزیون هم نمی‌توانید پخش کنید، یک نسخه به خودش بدهید تا ببیند چقدر تغییر کرده است. متاسفانه نسل جدید آن حرف‌ها را نشنیده است.

حدادیان در ادامه با بیان مثالی از سیره امام در مقابل کشورهای ظالم و مظلوم پرداخت و افزود: به خود امام حسین! به همین شب عزیز قسم! در روزهایی که روسیه اتحادیه جماهیر شوروی بود و قدرت زیادی داشت گفت ما همه این موشک‌هایی که به عراق داده‌ایم به شما (ایران) می‌دهیم. شما فقط کاری به افغانستانی که ما اشغالش کرده‌ایم نداشته باشید. امام گفتند نه، ما در همه جای دنیا حامی مظلومیم. این امام ما بوده است. از امام چیز دیگری می‌خواهی درست بکنی؟ نمی‌شود! امامی که 300 هزار شهید دارد را شما نمی‌توانید عوض کنید.

وی با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی در مورد وضع معیشتی مردم اظهار داشت: آن آقا می‌گوید بعضی‌ها از جیب مردم خبر ندارند! تو دلت واقعا برای مردم سوخته؟ شما کجا می‌نشینی؟ زندگی‌ات چطور است؟ استخر را نفر قبلی خراب کرد شما دوباره ساختید. می‌گویند رئیس جمهور باید گلف بازی کند و به استخر برود. شما بروید شنایتان را بکنید و جت اسکی‌تان را بروید. این حرف‌ها که در مورد جیب مردم می‌زنید از شما خنده‌دار است.

سعید حدادیان در انتهای سخنانش به ماجرای خانه‌نشینی احمدی‌نژاد پرداخت و گفت: اما این را هم بگویم که همین آقای هاشمی یک بار هم از نظام قهر نکرده است. آن آقا 11 روز رفت نشست در خانه! این آقای موسوی که الان در حصر هست یک بار می‌خواست قهر بکند امام یک تشری زد که همه چیز جمع شد.حالا بعضی‌ها دنبال اینند که مهره قبلی را دوباره زنده کنند. این نظام اینقدر ریشه دارد و رشد کرده است که کسانی که 8 سال رئیس جمهور بودند دیگر جایی برای آمدن ندارند. یک عده هم دنبال پستشان هستند. فکر نکنید دنبال ساده‌زیستی آن آقا هستند. او نشان داد که چطور در مقابل ولایت می‌ایستد. حواس‌تان باشد کلاه‌تان را نبرند.

هیات رزمندگان غرب تهران و مراسم مناجات‌خوانی و قرائت ادعیه ماه رمضان از شب گذشته در مهدیه امام حسن مجتبی آغاز شده است و به مدت 30 شب ادامه خواهد داشت. این مراسم هر شب از ساعت 23 با سخنرانی آغاز شده و با مداحی سعید حدادیان و دیگر مداحان و مرثیه‌سرایان اهل بیت ادامه خواهد یافت.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 46
  • مهدی ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • جواد ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    دلسوزی هاشمی برای جیب و معیشت مردم بزرگترین طنز است.تحریم ها به سفارش فرزندان ایشان بر مردم تحمیل شد در جریان فتنه .
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    الله اكبر مرگ بر ضد ولايت فقيه
  • جعفر ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    یا حیی و یا قیوم . نفس حسینی ات گرم بماند. بنده از بیست سال پیش می گفتم آقای هاشمی عوض شده از دوره دوم ریاست جمهوری اش پس از دیدار با مک فارلین.
  • منتقم ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    برای من سخنان حضرت آقادر استان فارس حجته،ایشان درآن سخنرانی مطالبی که پیرامون آن 11 روز توسط رسانه ها منتشر شد را تکذیب کردند.شما ک این مطالب را پس ازگذشت سالها ازبیانات روشنگرایانه حضرت آقا مطرح میکنید یا موضع مقام معظم رهبری را نسبت ب آن درک نکردید یابیانات ایشان را سیاسی میدانید،ک در هردوصورت اشتباه بزرگی کرده اید.
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    خداییش گله حرفاش خالصانه است
  • علی ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اولا شما در حدی نیستید گه به اقای هاشمی اون تذکر ها رو بدید. اندازه نگهدار که اندازه نکوست!!!! ثانیا اگر از باب المومن مراه المومن میخواهی به یه مومن مطلبی بگی مثل ایینه که یواش وبدون سر وصدا میگه بگو نه پشت میکروفن. پس تو میخواهی خودتو بین افرادی مثل خودت شیرین کنی. بگی من هم هستم.خداوند همه ما را از شر نفس هامان حفظ کند
  • حمیدبابایی از قم ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    عشق منی هاشمی
  • میثم ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام با این نظر شما که ایشان عوض شده اند موافقم . اما دیدار با مک فارلین سال 65 بود و دور دوم ریاست جمهوری ایشان سال 72 .
  • ساندویچ ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    احسنت بر حدادیان... عده ای که فرزندانشان در فتنه 88 پیشنهاد تحریم ایران را می دادند با چه رویی از تاثیر تحریم بر مردم می گویند؟
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اولا تو هم در حدی نیست که در مورد یک مداح بزرگ و اهل جنگ حرف بزنی.. دوما کسانی که هنگام جنگ به لیتان می رفتند فقط برای شما افراد کوچک قابل احترام هستند.
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    لابد مرید مهدی بابا هم هستی؟
  • حمید ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اون قسمت احمدی نژاد را خوب آمدی کشور قطع الرجال نیست
  • آ علی یار ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    علی آقا ، غیر از اینه؟
  • حامد ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    تو رو به خدا یک سر برید جماران ببینید منزل آقایان کجاست و چه متراژی دارد. خانه یا باغچه امثال هاشمی، انصاری، توسلی، خاتمی... یا باغچه کروبی در قیطریه یا پرونده استات اویل مهدی هاشمی یا کاری فایزه هاشمی در فدراسیون زنان و از این طرفی ها منزل ... و ...... آیا این کاخ نشینها از جیب مردم خبر دارند؟ از خون شهدا چیزی میفهمند؟ قدر دانشمندان هسته ای را میفهمند؟ چه کسی میداند جلوی ویروس خطرناک اکستانت را چه جوانان مخلصی گرفتند؟ آیا اینها که لباس.... را هم وارد میکنند قدر مردم را میدانند؟ نه ولله. امان از ...
  • آ علی یار ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    عشق من هم خدا و اهل بیت هستند.
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    در کل این نوع انتقاد کردن درست نیست
  • محمد ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    دوستان نظر بدند كه با تمام صفت هاي منفي و نرفتن جبهه هاي آقاي هاشمي چطور امام ايشان را فرمانده جنگ كردند چطور ميشود امام به آقاي هاشمي اينقدر اعتماد داشتند واقعا من نميدونم حرف آقاي حجاريان رو باور كنم يا واقعيتي كه تو آن زمان اتفاق افتاده ..... كاشكي هر كسي تو حيطه كار و تخصص خودش صحبت ميكرد من نميگم هاشمي خوب هست يا حداديان بد ميگه فقط كي درباره خيلي از اين مسايل درس خونده تحقيق كرده تجربه داره كه حرف بزنه ؟؟؟
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اتفاقا قسمت هاشمی عالی بود...حال کردم ...جیگرم حال اومد...
  • علی اکبر ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام برادر عزیز واقعا یه مروری به صحبتهای دهه 70 و 60 اقای هاشمی بکن ببین این ادم چقدر عوض شده به قول عاقبت به خیری بزرگترین دعاست انشاالله به حق حضرت زهرا س خدا من و حاج اقا هاشمی از انحراف نجات بده
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    آخرش رو خراب کردی سعیدجون!! قضیه 11روزخانه نشینی رومیگم
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    انصافا منطقی حرف زده. به جای اینکه جواب حرفاش الان بهش می دن می شینن بد و بیراه می نویسن براش
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    بله واقعا مخلصانه است
  • علی ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مشرق جان پیشنهاد یا توهین! کار شما فقط تخریب دیگران مگه غیر از اینه؟
  • هادي هفتكلي ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    قسمت آقاي هاشمي صحيح اما حاج سعيد، مؤمن اجازه نيت خوني داره؟شما تو دل طرف بودي و مطمئني نيتش خودنمايي بوده؟چرا از رهبري جلوتر راه ميفتين.عاقبت اشتباهات آقاي احمدي نژاد و عدم مديريت و تندروي امثال شماها در تخريب ايشون ما رو به اينجا رسوند.حديث نفست رو گفتي و كار رو خراب كردي. سر جدتون اين حرفا رو تموم كنين و حزب اللهيها رو چندتيكه نكنين. شاهد من سخنران مراسم شهدا سردار سرافراز رضاييه كه آقا با مديريت الهيشون نذاشت تو زمين دشمن بندازنش و دوباره با افتخار و عزت لباس سبز سپاه رو پوشيد. شك داري كه فعلاً بين سياسيون ولايي قحط الرجاله؟تو انتخابات قبل چندتاشون مگه محك نخوردن؟ميخواي دستي دستي سال 96 هم آقايون رو بر ما مسلط كني؟ آقاي احمدي نژاد هم خوب ميدونه علي رقم تعلق خاطر متدينين و مستضعفين كه در مراسم هم مشهود بود تا تكليفش رو با تبعيت محض از ولي امر مشخص نكنه از راي خبري نيست. خواهشاً هممون قدري ولايي تر و صبور تر باشيم علي الخصوص تريبون به دستامون. برادر عزيز مشرقي از سر درد نوشتم. اين حرف خيلي از ولايتي هاست.تو رو حضرت زهرا(س)سانسورش نكن.
  • سحر ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    همین که اینقدر شجاعت داشته علیه هاشمی حرف بزنه خیلی مرده هر کسی جرات این حرفها را نداره
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    شما که داری سنگ هاشمی را به سینه میزنی با اون سابقه زمان فتنه حسابت فرق میکند اما از خدا میخواهم که ما را از شر نفس قدرت از شر اشرافیگری از شر رانت از شر رشوه از شر پا روی خون شهدا گذاشتن از شر حسادت وووووو
  • شهاب ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    خدا را شاکرم که زمان فتنه در کنار رهبرم بودم مثل همه مردم و ازاین منظر در حد هاشمی نیستم و نخواهم بود .... شما و امثالهم که از ایشون دفاع میکنید در حد ایشون هستید
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مردم چه کار کنند که عشق توست خوب باشه
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    جناب حدادیان نظرشون را در مورد هاشمی و موسوی و احمدی نژاد گفتن اما نظرشون را در مورد مذاکرات هسته ای دولت تدبیر نفرمودن! گویا چشم بعضی ها فقط به صندلی ریاست جمهوری است
  • حسن ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    مداحها انسانهای خیلی خیلی بزرگی هستند حرف اینها را باید گوش کرد
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    بهترین حرفش همین 11 روز بود !!!
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    آره حتما خودش را مناسب ریاست جمهوری میدونه!
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    اتفاقا همه اون حرفهای تکراری را زده تا به اینجا برسه!
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    حقیقت تلخه؟
  • ناشناس ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    دکتر احمدی نژاد دلاور بود که بت بزرگ را بشکست .
  • hrsb ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    قحط الرجال
  • ناشناس ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    درباره هاشمی و عاشورا و جت اسکی و استخر و سونای ریاست جمهوری گل گفتی اما در مورد دکتر محمود احمدی نژاد اشتباه میکنی !
  • محسن ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    من موندم ای اقا چه کاره ی مملکت تشریف دارند که در مورد همه اظهار نظر میکنه
  • مسعود ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    احسنت حاج سعید بدبختی تعدیل نیرو وعدم جذب را از همین آ قا ماداریم می کشیم.احسنت حاج سعید
  • کو گوش شنوا؟ ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    در سال 90 مقام معظم رهبری در سخنرانی به موضوع خانه نشینی دکتر احمدی نژاد و دروغ های اینچنینی پاسخ داد.معظم اله این رسانه های را به گرگ تشبیه و فرمودند: ذهن ها رو بردند به یک سو که در نظام جمهوری اسلامی حاکمیت دوگانه شده و ریس جمهور حرف های رهبر رو گوش نمی کند این حرف های سست و بی پایه و اساس دولت مشغول فعالیت است می خواهند ضربه بزنند... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. این است راز تنهایی علی
  • لبخند ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    آقای حدادیان انسان بزرگی است ولی آقای هاشمی هم خدمات زیادی به انقلاب و کشور کرده اند. یقینا بدون اشتباه نبوده اند ولی به نظرم درست نیست از ایشان اینگونه انتقاد شود. اگر قرار است کسی هم از آقای هاشمی بد بگوید فکر می کنم در حال حاضر فقط آقای محسن رضایی و مقام رهبری چنین اجازه و مقامی داشته باشند که در جریان ریز همه ی امور بوده اند. هر حرفی مسئولیتی دارد که باید پاسخگویش بود، اینقدر راحت قضاوت نکنیم.
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    دمت گرم
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    درمورد احمدی نژاد هرچی بگن کمه ولی دکتر احمدی نژاد قربانی روشنگریهاش شده حدادیان هم متاسفانه حالیش نیست بازی خورده
  • جواد ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    ما.نمیگیم احمدی نژاد ضعف نداشت شما نگاه کند ماهواره رفت به فضا هسته چقدرپیشرفت کرد چطور بنزین مدیریت کرد پالایشگاه ساخت. مسکن مهر برا جوانان
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    يعني واقعا شاهرودي به هاشمي گفته اجازه بدين ما اعمال قانون كنيم؟؟؟؟!!!!!! فاتحه مع الصلوات
  • کامبیز ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    درود بر هر چی مرد شجاعه که حرف حق میزنه !
  • دانشجوی دکتری حقوق تهرانی ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    مشرق سانسور نکن خواهشا آقای حدادیان عزیز من با بخش زیادی از نظرات شما موافقم اما این نظرات رو از منبر و میکروفن هیات در یک مراسم عمومی حق نداری اعلام کنی مگر شما کارشناس و استاد هستی ؟ مگر آنجا کرسی آزاد اندیشی است ؟ اصلا مگر نیاز است برای انقلابی بودن یا عمار بودن از اسم و اشخاص نام برد ؟ همین کارها را میکنید که قشر نخبه از هیات های انقلابی فاصله میگیرند و امثال ماها باید کار شما رو تو هر جمعی توجیح کنیم تا مانع دفع افراد شویم. هر کس در آن هیات حاضر میشود خود بینش سیاسی لازم را دارد دیگر نیاز به اظهارات شما نیست . آقای حدادیان بصیرت یعنی مراقبت از تک تک اعمال و رفتارمان مراقب باشید باعث تفرقه نشوید سال همدلی و همزبانی است اگر حرفی هم دارید سربسته و غیر مستقیم اشاره کنید کافی است یاعلی مدد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس