به گزارش مشرق، قرارداد شرکت آلمانی آلاشپورت با فدراسیون فوتبال ایران برای تأمین لباسهای تیم ملی فوتبال ایران یک ماه دیگر به پایان میرسد و پس از این مدت تیم ملی به طور قطع با یک برند دیگر اردوها و مسابقات خود را برگزار خواهد کرد.
بر همین اساس مسئولان کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال طی ماههای اخیر مذاکرات خود را با برندهای معتبر بینالمللی از جمله آدیداس، نایک و پوما آغاز کرده و به نظر میرسد مذاکره با آدیداس در بین این 3 برند معتبر، جدیتر از سایر برندها باشد.
حتی شنیده میشود یک از اعضای این کمیته در سفری به آلمان با مسئولان آدیداس مذاکرات جدی خود را انجام داده است تا شانس این برند نسبت به سایر برندهای معتبر دیگر برای اسپانسرینگ لباسهای تیم ملی بیشتر باشد.
بر همین اساس مسئولان کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال طی ماههای اخیر مذاکرات خود را با برندهای معتبر بینالمللی از جمله آدیداس، نایک و پوما آغاز کرده و به نظر میرسد مذاکره با آدیداس در بین این 3 برند معتبر، جدیتر از سایر برندها باشد.
حتی شنیده میشود یک از اعضای این کمیته در سفری به آلمان با مسئولان آدیداس مذاکرات جدی خود را انجام داده است تا شانس این برند نسبت به سایر برندهای معتبر دیگر برای اسپانسرینگ لباسهای تیم ملی بیشتر باشد.