کد خبر 436992
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس گفت: علیرغم مکاتبه با معاونت سیمای رسانه ملی و پیگیری‌ها و رایزنی با شبکه‌های مختلف صدا وسیما در خصوص همکاری با این مجموعه برای پخش برنامه شب‌های شیدایی، متاسفانه این درخواست مورد بی‌مهری قرارگرفته است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار جوادخضرایی مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت گفت: گویا اولویت رسانه ملی، کسب در آمد شده است و ترویج ارزش‌ها و معارف دوران دفاع مقدس آن‌طور که باید دیگر دغدغه دست اندرکاران آن رسانه نیست.

وی ادامه داد: یکی از کارکردهای اصلی رسانه ملی فرهنگ سازی، ترویج و اشاعه ارزش‌های دینی و آشنایی نسل جدید با دوران سراسر افتخار دفاع مقدس است که این روزها در رسانه ملی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

سردار خضرایی در ادامه سخنانش اظهار داشت: بدون شک جامعه امروز و به ویژه نسل جوان بیش از هر زمان دیگر نیازمند آشنایی با فرهنگ ایثار و مقاومت است. باغ موزه دفاع مقدس در راستای این مهم و پاسخ به نیاز جامعه و پرهیز از اسطوره سازی، برنامه شبهای شیدایی را در لیالی ماه مبارک رمضان که با استقبال عموم مردم مواجه شده است، برای ششمین سال متوالی اجرا می‌کند.

مشاور شهردار تهران افزود: علیرغم مکاتبه با معاونت سیمای رسانه ملی و پیگیری‌های متعدد و رایزنی با شبکه های مختلف صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص همکاری با باغ موزه دفاع مقدس برای پخش برنامه شب‌های شیدایی، متاسفانه درخواست باغ موزه مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

مدیر عامل موزه دفاع مقدس در پایان عنوان کرد: جای تعجب است که رسانه ملی نهایت همکاری را در انعکاس برنامه‌هایی که هیچ گونه قرابت و سنخیتی با مفاهیم و ارزش‌های دینی ندارد، در عمل نشان داده است ولی برای پخش برنامه تولید شده مرتبط با حوزه ایثار و مقاومت به دنبال دریافت هزینه و کسب درآمد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس