مدیرعامل موزه دفاع‌مقدس گفت:رسانه ملی نه تنها دغدغه ترویج مفاهیم ارزشی دفاع‌مقدس را ندارد بلکه دلسوزان نظام و منتقدان منصف را آمریکایی و دشمن معرفی می‌کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیرعامل موزه دفاع‌مقدس در پاسخ به مصاحبه مدیر یکی از شبکه‌های رسانه ملی با عنوان «تضعیف رسانه ملی در دستور کار دشمنان» با بیان مطلب فوق گفت:دشمن نشان دادن ایثارگرانی که نگران عملکرد ضعیف رسانه ملی در ترویج ارزش‌های دفاع‌مقدس هستند، موید این نکته است که صدا و سیما حاضر به پذیرش نقدهای منصفانه دلسوزان نظام نیست و برای فرار از پذیرش آن دلسوزان و منتقدان داخلی را همردیف آمریکا و دشمنان نظام به حساب می‌آورد! و صدالبته که این سخنان راه به جایی نخواهد برد و عملکرد رسانه در این بخش کماکان باید مورد نقد منصفانه قرار گیرد.

مشاور شهردار تهران افزود: اتفاقا نقد اینجانب بر صدا و سیما و ذکر این عبارت که « ترویج ارزش‌های دفاع مقدس دغدغه رسانه ملی نیست» منبعث از همان دغدغه‌ای است که مدیر محترم آن شبکه در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا نسبت به آن هشدار داده است. زیرا معتقدیم در شرایطی که رسانه‌های معاند و به ویژه آمریکا سرمایه‌گذاری نجومی برای تسلط بر افکار عمومی ملت‌ها دارند، تنها ترویج فرهنگ ایثارگری و جانفشانی است که می‌تواند ملتی را در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی بیمه کند.

وی اظهار امیدواری کرد: مدیران رسانه ملی با تفکیک قائل شدن بین نقد منصفانه و غیرمنصفانه و با نصب‌العین قرار دادن سخن مقام معظم رهبری که می‌فرمایند:«امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و سخن امام راحل که فرمودند"هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا وایثارگران است" سعه صدر پیشه کرده و ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یکی از راهکارهای مقابله با دسایس دشمنان و معاندان نظام مورد توجه قرار دهند. زیرا بدون شک در شرایط حاضر و به منظور ادامه حضور باعزت و مقتدرانه در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش نیازمند روحیه ایثارگری و مقاومت هستیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس