کد خبر 4401
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۱

رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز گفت: به‌خاطر اشتباهي که در فرهنگ‌سراي کودک اين شهر رخ داده است از مردم عذرخواهي مي‌کنم.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاريها، مظفر مختاري رئيس شوراي شهر شيراز در جمع خبرنگاران با تقدير از هوشياري امت حزب‌الله شيراز در مواجهه با رفتارهاي غيراخلاقي که گاهي در مکان‌هايي مانند فرهنگ‌سراها رخ مي‌دهد، اظهار داشت: عکس‌العمل نمازگزاران و امام جمعه شيراز در مورد رفتارهاي زننده و شرم‌آوري که در فرهنگ‌سراي کودک شيراز رخ داد در روز جمعه گذشته قابل تقدير است.
وي تصريح کرد: با توجه به حساسيت موضوع و دلسوزي شهروندان، شوراي اسلامي شهر شيراز خود وارد عمل شده و معاونت فرهنگي شهرداري شيراز موظف به ارائه گزارش و کميسيون فرهنگي شورا نيز مسئول پيگيري موضوع شده است.
مختاري در پايان ابراز داشت: اشتباهي که در فرهنگ‌سراي کودک به وقوع پيوست مستحق نکوهش است و شهرداري وظيفه دارد تا به‌طور رسمي از مردم عذرخواهي کند، البته به‌عنوان رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز از مردم شريف، فرهنگي و دوستدار دين عذرخواهي مي‌کنم.
ماجراي مراسم يکي از جشن‌ها در فرهنگ‌سراي کودک شيراز زماني شکل غيراخلاقي و ديني به خود گرفت که رقص زن و مردي در اين فرهنگ‌سرا براي معاونت فرهنگي شهرداري شيراز دردسرساز شد.
عضو شوراي اسلامي شهر شيراز در اين مورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شيراز با بيان انتقادات شديد نسبت به عدم نظارت درست بر عملکرد گروه‌هاي هنري توسط معاون فرهنگي شهرداري شيراز گفت: آقايان ادعا مي‌کنند که فرهنگ‌سراي کودک دايم زير نظارت معاونت فرهنگي بوده است و تنها در طول يک برنامه مشکل پيش آمده و حرکات غيراخلاقي و غيرديني به نمايش گذاشته شده است.
زين‌العابدين عرب تصريح کرد: عملکرد لهو و لعب اين گروه هنري در حالي مورد انتقاد قرار مي‌گيرد که متأسفانه مطلع شده‌ايم اين گروه هنري در هشت فرهنگ‌سراي متعلق به شهرداري اقدام به اجراي اين برنامه کرده است.
وي ادامه داد: به‌عنوان نماينده مردم در شوراي اسلامي شهر لازم بود تا اين ماجرا را مطرح مي‌کرديم و توقع داشتيم شهرداري از امت حزب‌الله و مردم شريف سومين حرم اهل بيت (ع) عذرخواهي کند، اما متأسفانه جبهه‌گيري برخي از اعضاي شوراي شهر باعث شلوغ شدن اين ماجرا شد.
عضو کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر شيراز بيان داشت: با آنکه معاونت فرهنگي شهرداري شيراز را فرد متعهدي مي‌دانيم اما اعتقاد داريم پافشاري وي بر صحت اين کار و عملکردش در مورد اين مسئله قابل قبول نيست و بايد از مردم عذرخواهي شود.
اظهارات عرب در حالي انجام مي شود که رئيس شوراي اسلامي شهر شيراز نيز با انتقاد از وقايع فرهنگ‌سراي کودک به‌طور رسمي از شهروندان شيرازي و روحانيت عذرخواهي کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس