به گزارش مشرق، عباس ترابیان دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه یک ماه قبل با یکی از افراد بسیار موثر در بخش پوشاک ورزشی ملاقاتی داشتیم، گفت: شرکت نایکی آمریکا عنوان کرده بود که علاقهمند است به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی فعالیت کند اما به واسطه فشار دولت آمریکا به دلیل وجود تحریمها نمیتواند در این زمینه فعالیت کند.
وی ادامه داد: علاوه بر این شرکتهایی همچون پوما، آدیداس و کاپا ابراز علاقهمندی کرده بودند که به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی فعالیت کند اما زمانی که قرار بود بحث جدی شود، به دلیل وجود تحریمها کنار میکشیدند.
دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه پس از لغو تحریمها هماکنون باید با تامل بیشتری در رابطه با اسپانسرهای تیم ملی اقدام کنیم گفت: در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در رتبه اول آسیا قرار دارد و با توجه به تفاهم انجام شده در سطح بینالمللی و لغو تحریمها، قطعا پیشنهادات بیشتری برای اسپانسرینگ پوشاک تیم ملی ارائه خواهد شد.
ترابیان خاطرنشان کرد: در حالی یک ماه پیش جلسهای درخصوص شرکت نایکی داشتیم که آنها ابراز علاقهمندی کرده بودند پس از لغو تحریمها و در صورت انجام تفاهم با تیم ملی فوتبال ایران به منظور تهیه پوشاک همکاری کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر این شرکتهایی همچون پوما، آدیداس و کاپا ابراز علاقهمندی کرده بودند که به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی فعالیت کند اما زمانی که قرار بود بحث جدی شود، به دلیل وجود تحریمها کنار میکشیدند.
دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه پس از لغو تحریمها هماکنون باید با تامل بیشتری در رابطه با اسپانسرهای تیم ملی اقدام کنیم گفت: در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در رتبه اول آسیا قرار دارد و با توجه به تفاهم انجام شده در سطح بینالمللی و لغو تحریمها، قطعا پیشنهادات بیشتری برای اسپانسرینگ پوشاک تیم ملی ارائه خواهد شد.
ترابیان خاطرنشان کرد: در حالی یک ماه پیش جلسهای درخصوص شرکت نایکی داشتیم که آنها ابراز علاقهمندی کرده بودند پس از لغو تحریمها و در صورت انجام تفاهم با تیم ملی فوتبال ایران به منظور تهیه پوشاک همکاری کنند.