پنجمین قسمت از مجموعه «ماموریت غیر ممکن» به تازگی اکران شده و خبرگزاری های جهان لحظه به لحظه از فروش و تور بازیگران این فیلم گزارش تهیه می کنند.

به گزارش مشرق، اگر فکر می کنید بعد از 19 سال و ساخت 4 فیلم سینمایی دیگر زمان افول «ماموریت غیر ممکن» رسیده، سخت در اشتباهید. قسمت پنجم این مجموعه در روز نخست اکرانش توانست 20.3 میلیون دلار فروش داشته باشد تا رکورد پر فروش ترین قسمت از مجموعه «ماموریت غیرممکن» در روز اول اکران را به نام خودش ثبت کند.

این فروش کمک کرده که تا این لحظه در آخر هفته جمع مبلغی که از گیشه سینماها به دست آمده به رقم 52.6 میلیون دلار برسد. که البته این رقم، بهترین فروش یکی از فیلم های این مجموعه در نخستین آخر هفته اکران نیست. در سال 2000، «ماموریت غیر ممکن 2» با فروش 57.8 میلیون دلار توانست رکورد را به نام خودش ثبت کند.

از سوی دیگر تور بازیگران این مجموعه هم آغاز شده اما جالب است بدانید که مسئولان تیم رسانه ای تام کروز هرگونه انتشار خبر در مورد سوال از زندگی عاشقانه این بازیگر سرشناس و گروه ساینتولوژی را در طول این تور بزرگ ممنوع کرده اند. گفتنی است شنیده ها حاکی از آن است که بعد از طلاق تام کروز و کیتی هولمز، آقای بازیگر به دستیارش علاقه مند شده. از سوی دیگر او قرار است مستندی در مورد فرقه ساینتولوژی را برای شبکه HBO  بسازد. تام کروز یکی از سرشناس ترین پیروان این فرقه است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس