کد خبر 455213
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

رئیس فدراسیون بوکس گفت: استکی نباید با نگاه بدبینانه مدام بگوید ما نمی‌توانیم نتیجه خوبی را در قهرمانی آسیا کسب کنیم.

به گزارش مشرق، احمد ناطق نوری در مورد شرایط تیم ملی بوکس پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا زمان کمی باقی مانده و ما نیز در طول این مدت با دستان خالی و با تمام مشکلات مالی که داشتیم تیم ملی را به چند تورنمنت بین‌المللی اعزام کردیم تا ملی‌پوشان در بهترین شرایط در رینگ آسیایی حضور داشته باشند.

وی در ادامه افزود: به اعتقاد من همه بوکسورهای تیم ملی شرایط بسیار خوبی را دارند و با تمریناتی که من از آنها شاهد بودم 3 تا 4 ملی‌پوش شرایط ایده‌آلی دارند. امیدوارم که در قهرمانی آسیا بتوانیم نتایجی بهتر از دوره قبل کسب کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه عنوان کرد: فدراسیون از تیم ملی انتظار دارد که در تایلند نتایج خوبی کسب کند، چرا که ما در این مدت در حد توانمان تلاش کردیم و تیم ملی را به مسابقات بین‌المللی اعزام کردیم و اینطور نیست که انتظار داشته باشیم آنها از مسابقات دست خالی بازگردند. قطعا با آمادگی که ملی‌پوشان دارند از مسابقات دست پُر بازخواهند گشت.

وی در مورد صحبت‌های علیرضا استکی مربی تیم ملی که در مصاحبه‌های خود مدعی شده اگر تیم ملی در قهرمانی آسیا دو تا سه برنز کسب کند هنر کرده است، گفت: استیکی نباید با نگاه بدبینانه مدام بگوید ما نمی‌توانیم نتیجه خوبی را در قهرمانی آسیا کسب کنیم، اگر نمی‌توانند نتیجه کسب کنند چرا کار را شروع کرد؟

ناطق نوری در ادامه صحبت‌های خود با انتقاد از صحبت‌های استکی عنوان کرد: ما کار را شروع کرده‌ایم که تیم ملی در قهرمانی آسیا نتیجه بگیرد. اینطور نمی‌شود که این دوستان بیایند و چنین صحبت‌هایی را مطرح کنند. ما به این نفرات که سرمایه‌های بوکس هستند اعتقاد داریم و قطعا می‌توانیم در قهرمانی آسیا نتایجی بهتر از دوره قبل کسب کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: ما تا به اینجای کار یک سهمیه حضور در المپیک برزیل را توسط احسان روزبهانی کسب کرده‌ایم. به اعتقاد من با شرایط خوبی که بوکسورهای حاضر در مسابقات APB دارند ما باز هم می‌توانیم از طریق لیگ حرفه‌ای سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کنیم. علاوه بر این ما در قهرمانی آسیا می‌توانیم فرصت حضور در مسابقات جهانی را به دست بیاوریم و در قطر که این رقابت‌ها برگزار می‌شود سهمیه حضور در المپیک برزیل را به دست آوریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس