کد خبر 455624
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

متئو کوواچیچ، هافبک خلاق و 21 ساله کروات روز گذشته بصورت رسمی به رئال مادرید پیوست و امروز نیز مراسم معارفه او در سانتیاگو برنابئو برگزار شد.

به گزارش مشرق، کوواچیچ که دو فصل گذشته را در اینتر پشت سرگذاشته بود، با رقمی نزدیک به 35 میلیون یورو به رئال پیوست تا دومین بازیکن کروات کهکشانی ها پس از مودریچ باشد. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مراسم معارفه کوواچیچ به خبرنگاران گفت:" در رئال مادرید انتظارها در بالاترین حد خود قرار دارد و ما هیچگاه بصورت مطلق قانع نیستیم. با اینکه یک تیم و کادر فنی کاملا مناسب و باتجربه در اختیار داریم اما هرگاه فرصت باشد، برای تقویت و قدرتمندتر کردن مجموعه خودمان اقدام خواهیم کرد و جذب کوواچیچ نیز در همین راستا صورت گرفت.

او یک بازیکن جوان و در عین حال با تجربه است که از یک لیگ قوی و تیمی تاریخی و دوست همچون اینتر به جمع ما اضافه شده و تردیدی ندارم که با استعداد و خلاقیت بالای خود به ما کمک های فراوانی برای کسب جام های بسشتر خواهد کرد.
با کوواچیچ انتظار داریم رئال قدرتمندتری را در فصل آتی شاهد باشیم. او می داند که باید در رئال مادرید بیش از همیشه تلاش کرده و در زمین همه توانش را بگذارد و همین گونه نیز خواهد کرد."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس