در ادامه عملیات نظامی نیروهای ارتش و حشدالشعبی عراق برای بازپس گیری شهر رمادی مرکز استان الانبار در غرب این کشور، روز گذشته تعدادی از تروریستهای داعش به اسارت رزمندگان درآمده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نظامی نیروهای ارتش و حشدالشعبی عراق برای بازپس گیری شهر رمادی مرکز استان الانبار در غرب این کشور، روز گذشته تعدادی از تروریستهای داعش به اسارت رزمندگان درآمده اند. این تروریستها در منطقه "حی التامیم" واقع در جنوب غرب رمادی دستگیر شده و از آنها مقادیر زیادی سلاح، مهمات و مواد منفجره بدست آمده است.

دستگیری تروریستهای داعش در رمادی+عکس و نقشه

لازم به ذکر است که عملیات نظامی بازپس گیری شهر رمادی از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش از یک ماه پیش با مشارکت بیش از 10 هزار نظامی عراقی از ارتش، پلیس و بسیج مردمی این کشور آغاز شده که طی آن رزمندگان موفق به سیطره بر بخشهای شرقی، شمالی و برخی محلات محور جنوبی این شهر شده اند. شهر رمادی سه ماه پیش در حمله صدها تروریست داعشی با همکاری برخی عشایر بومی منطقه به اشغال آنها درآمده است.

دستگیری تروریستهای داعش در رمادی+عکس و نقشه

دستگیری تروریستهای داعش در رمادی+عکس و نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهروند ایرانی ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    باید به قصاص شهدای عزیز و کم سن و سال شیعه در موصل، این جانیان را پس از تخلیه اطلاعاتی بلافاصله به همان صورت قصاص و مجازان کنند. قانون خدا را باید اجرا کرد فقط قصاص.
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    اینها اسیر نیستند جنایتکارند
  • روشن ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    اطلاعاتی ندارن . مگر فقط بگن به عشق حوری اومدن.
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    0 0
    من یکی ازجانبازان هشت سال دفاع مقدسم بجز مناطق جنگی آزارم به یک مورچه هم نرسیده. ولی اگر دستم به قوم کفر به هراسمی برسه مثل سگ سرشون رو قطع میکنم. خدایا توفیقش روبه من بده ان شاالله تاتقاص خون شهدا رابگیرم.باید دوباره عازم جبهه شدبامدافعین حرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس