رزمندگان حزب الله در ساعات ابتدایی صبح امروز یکی از مقرهای اصلی گروه تروریستی تکفیری احرارالشام را در شهر زبدانی واقع در جنوب منطقه القلمون منهدم کردند.

گروه بین الملل مشرق- رزمندگان حزب الله در ساعات ابتدایی صبح امروز یکی از مقرهای اصلی گروه تروریستی تکفیری احرارالشام را در شهر زبدانی واقع در جنوب منطقه القلمون منهدم کردند. در اثر این انفجار حداقل 20 تروریست کشته و تعداد نامشخصی نیز بشدت زخمی شده اند.

انهدام مقر احرارالشام توسط حزب الله در زبدانی+عکس و فیلم

به گفته یک منبع میدانی نزدیک به حزب الله، تنها دقایقی پس از این عملیات و وقوع انفجار، صدای فریاد و استغاثه و کمک خواهی تروریستها در شبکه های بیسیم به گوش می رسید.

انهدام مقر احرارالشام توسط حزب الله در زبدانی+عکس و فیلم

لازم به ذکر است که عملیات نظامی نیروهای حزب الله و ارتش سوریه برای پاکسازی شهر زبدانی از یک ماه پیش آغاز شده که تاکنون به اکثر این شهر منجر شده و هم اکنون تروریستها در چند محله واقع در مرکز این شهر در محاصره رزمندگان قرار دارند. یگانهای موشکی و توپخانه مقاومت بطور شبانه روز اقدام به اجرای آتش سنگین بر روی مواضع تروریستها می کنند که به هلاکت دهها تن از آنها منجر شده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک ترک اردبیلی ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    باید در مقابل عدن جیزان و نجران اشغال شود چون کوهستانی است دوما باید از موشکهای زمین به هوای دوش پرتاب عبدالله صالح بدبخت که برای یمن در سالهای گذشته خریده استفاده کنند سوما از موشکهای ضدکشتی که استفاده کنند یا لاقل شبانه به یمن از راه عمان یا دریا قاچاق کنند وزنی که ندارد- جهارما این هواپیماهای F5 یمنی را برای نمایش هم که شده از جاده های آسفالت حومه شهر صنعا علیه کشتی های عربستان استفاده کنند این هواپیماها فوق العاده سبکند از اسفالت هم بلند می شوند پنجما چند نفتکش سعودی را منفجر کنند تا می توانند از کمن و عملیات پارتی زنی علیه همه تروریستها استفاده کنند تا تلفات کمی بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس