کد خبر 458721
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

به گزارش منابع رسانه ای سوریه، گروه تروریستی تکفیری داعش چند روز پیش 44 نفر از زندانیان گروههای رقیب خود را در زندان اعدام کرده است.

گروه بین الملل مشرق- به گزارش منابع رسانه ای سوریه، گروه تروریستی تکفیری داعش چند روز پیش 44 نفر از زندانیان گروههای رقیب خود را در زندان اعدام کرده است. پایگاه اطلاع رسانی این گروه با انتشار لیستی از اسامی زندانیان اعدام شده آنها را "صحوات" (گروههای مخالف داعش مانند ارتش آزاد، القاعده، جبهه اسلامی و ...) نامیده و بر کفر و ارتداد آنها تاکید کرده است.

اعدام 44 سوری توسط داعش+تصاویر

لازم به ذکر است که استان دیرالزور در شرق کشور سوریه و در مجاورت مرزهای این کشور با استان الانبار عراق می باشد که از ابتدای بحران تروریستی تکفیری علیه مردم سوریه یکی از مراکز مهم تحت سیطره و استقرار گروههای تروریستی همچون القاعده و ارتش آزاد بوده است. دو سال پیش نیروهای داعش پس از نبردهای خونین موفق به اشغال کامل این استان به غیر از فرودگاه نظامی و بخشهایی از حاشیه شهر دیرالزور شده است.

اعدام 44 سوری توسط داعش+تصاویر

به دنبال سیطره داعش بر اکثر بخشهای این استان، عناصر این گروه هزاران نفر از اعضا و هواداران گروههای رقیب را تحت تقیب قرار داده و پس از دستگیری به بهانه های مختلف قتل عام کرده اند. طی ماههای اخیر نیروهای ارتش  و دفاع وطنی سوریه با پشتیبانی ارتش عشایری سوریه (عشایر بومی استان دیرالزور) طی عملیاتهای متعددی، ضمن تثبیت موقعیت نظامی و امنیتی فرودگاه نظامی دیرالزور بخشهای جدیدی از شهر دیرالزور را از نیروهای داعش بازپس گرفته اند.

اعدام 44 سوری توسط داعش+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    واقعا برام عجیبه که ارتشهای عراق و سوریه این قدر بی عرضه هستن که نمی تونن یک بار برای همیشه اینا رو صاف کنن؟! اگه یه کشور دیگه بهشون حمله کنه چیکار میکنن پس!!
  • سینا ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    داعش اسراییلی آآمریکایی مساوی با دولت اوباش عاری از شرف وانسانیت خود فروختگانی از میان حرامزادگان همه کشورها
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    سربازی عراقی و سوری اینقدر ترسوند که لشکر 6 هزار نفری از یه گروه دویست نفری شکست خوردند. اون وقت چه انتظار میشه داشت
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    اصولا همه کشورها در مقابل گروههای چریکی و نامنظم مشکل دارن. مثلا آمریکا 14 سال تو افغانستان بود ولی نتونست از پس طالبان و القائده بر بیاد. یا توی ویتنام چندیدن سال با چریک های ویتنامی درگیر بود و تلفات میداد.
  • علی ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    زنده باد حاج قاسم وامامش
  • ساروی ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    بعضی از دوستان یا نمی دونند یا نمی خواهند بدونند عمو جان در دیر الزور یا در موصل مردم سنی منطقه کمال همکاری رو با داعش دارند,حتی در بسیاری از فیلمها خود مردم با مشت و لگد یا چاقو و چماق سربازهای سوری یا عراقی رو اعدام می کنند داعش حروم زاده از عملکرد نادرست حکومتهای فاسد منطقه به وجود امده,حالا ما چه خوشمان بیاد یا نه,

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس