منابع نزدیک به ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان خبر دادند که تجهیزات نظامی و دست کم ۵ هزار نیروی نظامی برای حمله به صنعاء در مأرب مستقر شده است.

به گزارش مشرق، منابع نزدیک به ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان برای حمله به یمن اعلام کردند که نزدیک به 500 خودروی زرهی و تانک و سامانه‌های موشکی و دست کم ۵ هزار نیروی نظامی در فرودگاه «صافر» در استان مأرب در شرق صنعاء مستقر شده‌است.

پایگاه خبری «عربی 24»، گزارش داد که این تجهیزات نظامی برای آغاز عملیات حمله به صنعاء در نظر گرفته شده و قرار است در گام‌های اولیه برای این اقدام این شهر در محاصره قرار بگیرد.

بر اساس این خبر ائتلاف کشورهای عربی عملیات خود برای اشغال صنعاء رااز سه محور انجام خواهد داد که محور اول از مأرب آغاز شده به سوی صعده و الجوف حرکت خواهد کرد، محور دوم از الجوف به سوی عمران خواهد بود و محور سوم نیز از مأرب به سوی نهم و ارحب خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • حامد رنجبر خنج ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    نه با دعا نه با حمله گربه ها هیچوقت شیرها شکست نمخورند
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    ههههه پس چی شد انصارالله؟
  • سعید کریمی ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    ان شاالله بینی عربستان در یمن به خاک مالیده خواهد شد به حق امام زمان(عج)
  • مهماندار هواپیما ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    اهداف تمرینی خوبی برای رزمندگان حوثی هستند
  • محسن از اصفهان ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    اینا چطوری وارد یمن شده اند. یمن از دست رفت؟
  • فدایی ولایت فاطمه ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    [و كتابت] از جانب آن عزيز مهربان نازل أَ لَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحابِ الْفیلِ1أَ لَمْ یَجْعَلْ کَیْدَهُمْ فی‏ تَضْلیلٍ2وَ أَرْسَلَ عَلَیْهِمْ طَیْراً أَبابیلَ3تَرْمیهِمْ بِحِجارَةٍ مِنْ سِجِّیلٍ4فَجَعَلَهُمْ کَعَصْفٍ مَأْکُولٍ5 (١) آیا ندیدی که خدای تو با اصحاب فیل ( سپاه فیل سوار ابرهه ) چه کرد؟ (٢) آیا کید و تدبیر آنها را ( که برای خرابی کعبه اندیشیدند ) تباه نکرد؟ (٣) و بر هلاک آنها مرغانی گروه گروه فرستاد. (۴) تا آن سپاه را به سنگهای سجّیل ( دوزخی ) سنگباران کردند. (۵) و تنشان را چون علفی زیر دندان حیوان خرد گردانید. ما در گردنهاى آنان تا چانه‏هايشان غلهايى نهاده‏ايم به طورى كه سرهايشان را بالا نگاه داشته و ديده فرو هشته‏اند (۸) إِنَّا جَعَلْنَا فِي أَعْنَاقِهِمْ أَغْلاَلًا فَهِيَ إِلَى الأَذْقَانِ فَهُم مُّقْمَحُونَ ﴿۸﴾ و [ما] فراروى آنها سدى و پشت‏سرشان سدى نهاده و پرده‏اى بر [چشمان] آنان فرو گسترده‏ايم در نتيجه نمى‏توانند ببينند (۹) وَجَعَلْنَا مِن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ يُبْصِرُونَ ﴿۹﴾ وَجَعَلْنَا مِن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ يُبْصِرُونَ ﴿۹﴾وَجَعَلْنَا مِن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ يُبْصِرُونَ ﴿۹﴾وَجَعَلْنَا مِن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ يُبْصِرُونَ ﴿۹﴾وَجَعَلْنَا مِن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ يُبْصِرُونَ ﴿۹﴾
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    بشتابید بسوی مرگ و جهنم! این مزدوران پلید که 5000 نفرند اگر 500000 نفر مزدور هم برای مقابله با مردم مظلوم و فقیر یمن هم حضور یابند باید آماده ورود به جهنم و استقبال از عذاب ابدی خدای متعال در جهنم شوند.
  • مهماندار هواپیما ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    یمنی ها اماده باشید برای شکار مرغابی
  • حزب اله ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    آقا اجازه دهد آل سعود را 48 ساعته نابود میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس