کد خبر 463813
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

در منطقه سور دیاربکر، در یک حمله راکتی به ماشین زرهی پلیس، دو پلیس کشته شده و سه افسر پلیس دیگر زخمی شدند.

گروه بین‌الملل مشرق - ناامنی ها در ترکیه همچنان ادامه دارند و فرزندان این سرزمین هر روز کشته می شوند. عامل همه این درگیری ها شخص اردوغان است.
عملیات اداره پلیس منطقه سور علیه گروه های پ.ک.ک و الحاقات آن در صبح زود آغاز شد که در این عملیات خودروی زرهی پلیس مورد هدف حمله راکتی قرار گرفت.

خودخواهی‌های اردوغان بازهم قربانی گرفت‌ +عکس

در این حمله، دو پلیس کشته شده و سه افسر پلیس زخمی شدند. افسران زخمی شده در بیمارستان های مختلف تحت درمان قرار گرفته اند. به دنبال این حملات، عملیات پشتیبانی هوایی در حالی انجام می گیرد که دفتر فرمانداری دیاربکر، تا اطلاع ثانوی در شهر حکومت نظامی اعلام کرده است.

یک شهروند ترک در خلال حمله پ.ک.ک در تونجلی جان باخت

یک شهروند غیرنظامی که در درگیری ها در تونجلی به شدت زخمی شده بود جان خود را از دست داد. گروه پ.ک.ک به فرماندهی پلیس در تونجلی حمله ای ترتیب داده بودند، در درگیری بین این گروه و نیروهای امنیتی یک زن که از خیابان عبور می کرد به شدت زخمی شد. این زن ۳۲ ساله علی رغم تمامی مداخلات پزشکی در بیمارستان جان باخت. در این میان در شهرستان شمدینلی حماری نیز در نتیجه شلیک گروه پ.ک.ک به داخل خودرویی که متوقف کرده بودند یک نفر جان خود را از دست داد. نیروهای امنیتی برای دستگیری اعضای پ.ک.ک عملیات گسترده ای در منطقه آغاز کرده اند.

خودخواهی‌های اردوغان بازهم قربانی گرفت‌ +عکس

خودخواهی های اردوغان موجب آغاز این درگیری ها در ترکیه شده است. این درگیری ها به جهت زمینه سازی برای انحلال حزب قانونی دموکراتیک خلق ها صورت می گیرد اما در آغاز این درگیری ها دمیرتاش رئیس مشترک این حزب دست اردوغان را خواند و توطئه ایجاد شده توسط اردوغان را فاش کرد؛ با این حال تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که از نظر این کشور حملات ترکیه علیه پ.ک.ک مشروع و درست است. چنین حمایتی از اشتباهات اردوغان بیانگر همراهی غرب در این جنایت است.

معلوم نیست که تا کی این وضعیت اسف بار در ترکیه ادامه خواهد داشت. اگر خودخواهی های اردوغان ادامه داشته باشد، امیدی به برگشتن امنیت در این کشور نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    فرزندان اون كشور باعث و باني مشكلات زيادي هستند، حالا يخورده بكشن بد نيست...!
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    ترکیه تقصیر خودشه از تروریست ها حمایت میکنی حالا نتیجه اش رو ببین
  • ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    مداخلات پزشکی؟!!! این متن رو کی ترجمه کرده؟!
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    خردوخان ترکیه رو نابود کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس