کد خبر 463943
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷

وزارت کشور مصر از شناسایی و بازداشت اعضای یک گروه وابسته به اخوان‌المسلمین که "در حمله هفته گذشته به اتوبوس نیروهای امنیتی دست داشته"، خبر داد.

گروه بین الملل مشرق- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی "الیوم السابع"، وزارت کشور مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که طبق اطلاعات نیروی‌های امنیتی مصر، یکی از گروه‌های وابسته به کمیته عملیات ویژه اخوان‌المسلمین در استان الجیره بمبی را در مسیر ارتباطی الحوامویه- رشید کار گذاشته و در تاریخ 24 اوت گذشته در حالی که اتوبوس پلیس در حال انتقال فرماندهان نیروی امنیتی به مرکز پلیس رشید بود، آن را منفجر کرد که در اثر این انفجار سه سرباز کشته و 18 تن دیگر زخمی شدند.

دستکیری 5 عضو اخوان در مصر

این وزارتخانه تاکید کرد که اعضای این گروه پنج نفره را بازداشت کرده و مقادیری مواد منفجره، دو بمب دست‌ساز، سلاح‌های خودکار و نیز یک خودرو که از آن برای انتقال سلاح و مواد منفجره استفاده می‌کردند، کشف و مصادره کرده است.

دستکیری 5 عضو اخوان در مصر

طبق بیانیه مذکور، اعضای این گروه قصد داشتند بار دیگر به ایست بازرسی نیروهای امنیتی در مسیر ارتباطی الجدیه- رشید که در مسیر بین‌المللی ساحلی قرار دارد نیز یورش ببرند که این نقشه آنها با بازداشتشان ناتمام ماند اززمان برکناری محمد مرسی، رئیس‌جمهور سابق مصر در ژوئیه 2013 عملیات تروریستی علیه نیروهای پلیس و ارتش در این کشور افزایش یافته است.

دستکیری 5 عضو اخوان در مصر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهروند ایرانی ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    اعضای گروه اخوان المسلمین در هر کشوری که دستگیر شوند باید بلافاصله اعدام شوند. این گروه وحشی در هر کشوری که وجود دارند دست به اقدامات تروریستی می زنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس