کد خبر 436490
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

منابع خبری مصری از کشته شدن دو تن از رهبران گروه اخوان المسلمین مصر در حمله نیروهای امنیتی این کشور به یک آپارتمان در منطقه 6 اکتوبر قاهره خبر می دهند.

گروه بین الملل مشرق- منابع خبری مصری از کشته شدن دو تن از رهبران گروه اخوان المسلمین مصر در حمله نیروهای امنیتی این کشور به یک آپارتمان در منطقه 6 اکتوبر در غرب قاهره پایتخت این کشور خبر می دهند. به گفته منابع امنیتی مصری حمله به این آپارتمان بدنبال وصول اخباری مبنی بر حضور "عبدالفتاح العطیه" یکی از رهبران شاخه نظامی اخوان المسلمین در آن صورت گرفته است.

کشته شدن دو رهبر اخوان المسلمین مصر در حمله نیروهای امنیتی+تصاویر

کشته شدن دو رهبر اخوان المسلمین مصر در حمله نیروهای امنیتی+تصاویر

منابع امنیتی مصر از العطیه بعنوان مسئول یگان عملیات ویژه کمیته های نظامی وابسته به اخوان المسلمین یاد کرده و گفته اند که کشته شدن وی در تبادل آتش میان وی و نیروهای امنیتی و پلیس مصر اتفاق افتاده است. بگفته می شود که یکی دیگر از مسئولان اخوان المسلمین مصر نیز در این درگیری کشته شده اما هویت وی اعلام نشده است.

کشته شدن دو رهبر اخوان المسلمین مصر در حمله نیروهای امنیتی+تصاویر

از محل استقرار این دو نفر دو قبضه سلاح خودکار، 6 تیغه خشاب و 140 پوکه فشنگ به همراه مقادیری مواد منفجره و اسناد درون حزبی نیز کشف و ضبط شده است.

کشته شدن دو رهبر اخوان المسلمین مصر در حمله نیروهای امنیتی+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 0
    هر چه مصری های از این احمق ها بکشند کم کشته اند.
  • احمد ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    حالا چرا این اسلحه ها را کنار اجساد چپانده اند ؟!!!خخخخخخخ
  • محمدکاظم ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 0
    مشرق باید (یعنی وظیفه دارد) روشنگری کند، بنویسد که اکثریت قریب به اتفاق اخوانی ها، تکفیری نیستند و قرائتی مشابه ما از اسلام دارند - تکفیری های مصر، دشمن خونی اخوان هستند - عربستان دشمن ترین دشمنان اخوان است و برای سزکوب آنان، به ژنرال سیسی بیشترین پول را داده و می دهد. آن وقت چطور ما چشممان را برواقعیت می بندیم؛ مگر امام نگفت وحدت - شما با این نوع نگاهی که دارید، در مصر 90میلیونی کسی را برای وحدت پیدا می کنید؟ - خدای من دوستان ما از تاریکی بیرون آور؛ دارن بطور ناخواسته به دشمن کمک می کنند . ازاین مهمتر، خوب بود شرحی بر این تصویر می نوشتید- دقت کنید ببینید چطور اسلحه را در کنار اجساد قرار داده اند تا آن ها را متهم به دست بردن به عملیات مسلحانه کنند - هربچه ای با یک نگاه می فهمد که اسلحه ها در دست این شهدا نبوده است - اصلا می دانید این افراد که بدون بازجویی و محاکمه در خانه خود به شهادت رسیده اند چه مسئولیتی در جماعت اخوان داشته اند؟ میدانید؟ اعضای کمیته شهدا بوده اند این برادران عزیز و غیرتکفیری ما . خدایا به مشرقی ها، بینش عمیق تری بده
  • محمد کاظم ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    بدون مطالعه کامنت نگذار برادر - مسئولیم به خدا - خبر زیر رابخوان و کامنت های بعدی را هم بخوان تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/04/11 00:02:33.11 نیروهای امنیتی مصر 13 نفر از رهبران اخوان المسلمین را در منزلی در شهر 6 اکتبر به قتل رساندند. شبکه الجزیره اسامی این افراد را بدین شرح اعلام کرد. 1- ناصر الحافی، عضو سابق مجلس مردمی مصر و دبیر کل سابق اتحادیه وکلاء در القلیوبیه 2- هشام زکی خفاجی، پزشک ارتوپد و رییس دفتر اداری اخوان المسلمین در القلیوبیه 3- محمد خلیفه، پزشک و دبیر کل اتحادیه پزشکان در المنوفیه و عضو کمیته رسیدگی به خانواده شهدا و زندانیان در المنوفیه 4- طاهر محمد اسماعیل، عضو کمیته رسیدگی به خانواده شهدا و زندانیان در القلیوبیه 5- عبدالفتاح محمد ابراهیم، رییس کمیته رسیدگی به خانواده شهدا و زندانیان و عبدالرحیم محمد، هشام ودح، معتصم احمد العجیزی، خالد محمود، محمد السباعی، محمد سامی و جمعه ابو العزم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس