کد خبر 462334
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته طی یک کمین گروهی از نیروهای ارتش مصر را در منطقه "شیخ زوید" واقع در شمال شبه جزیره سینا هدف قرار داد.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته طی یک کمین گروهی از نیروهای ارتش مصر را در منطقه "شیخ زوید" واقع در شمال شبه جزیره سینا هدف قرار داد. در تصاویر منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی این گروه مورد حمایت ترکیه و عربستان سعودی، لحظه انفجار بمب گنار جاده ای در مسیر تردد نفربر زرهی حامل گروهی از نظامیان مصری به نمایش درآمده است.

کمین داعش علیه ارتش مصر در سینا+تصاویر

هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این کمین گزارشی منتشر نشده است. شبه جزیره سینای مصر طی ماهها اخیر و به ویژه پس از ناامنی ها و اعتراضات خیابانی هواداران اخوان المسلمین مصر نسبت به کودتای نظامیان و برکناری دولت محمد مرسی رییس جمهور مخلوع این کشور، صحنه موجی از درگیریها و حملات تروریستی گروههای القاعده و داعش بوده است.

کمین داعش علیه ارتش مصر در سینا+تصاویر

کمتر از یک ماه پیش صدها نفر از عناصر داعش از چند محور به شهر شیخ زوید حمله کرده و برای تصرف کامل آن تلاش کردند که با مقاومت نیروهای امنیتی مصری و ضدحمله سنگین ارتش این کشور این عملیات شکست سختی خورده و دهها نفر از اعضای داعش در درگیری با نظامیان مصری به هلاکت رسیده و گروهی نیز به اسارت درآمدند.

کمین داعش علیه ارتش مصر در سینا+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    مرگ بر سیسی : خدایا این دیکتاتورها را نابود کن
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    مصر و ترکیه جزایه حمایت هایه خود از داعش را با خون مردمانشان خواهند پرداخت
  • حسن ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    تصویر بالا وپایینی اگر دقت کنی اونها رد شده اند بعد انفجاررخ داده دقت کنید می فهمید
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    والا سيسي شرف داره به اون اخواني متوهم مرسي!
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    اگه این دیکتاتور نبود الان داعش مصر رو گرفته بود
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    سیسی داره به اسد کمک نظامی میکنه درود بر سیسی
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    این واقعیت تلخ روزگار ماست. گروه های اسلام گرای سنی به جای وحدت با ایران و محور مقاومت با آنها دشمنی میکنند. در عوض سکولارهای بی دین بهتر برخورد میکنند. حداقل دشمنی آشکار نمیکنند. کاش اهل سنت در جهان اسلام بیدار میشدند.
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    هر چند از سیسی (به خاطر دشمنی با ایران) خوشم نمیاد ولی قربون دهنت اول تکلیف جانشینش را روشن کن! مرگ بر سیسی که چی؟ که داعش بیاد جاش؟ القاعده بیاد جاش؟ حتی هموان مردک (مرسی) بیاد به جایش؟ من که همین سیسی را ترجیح میدم! با وجود او لااقل شر داعشی ها به ما کمتر میرسد!
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    عجب !
  • بیسواط ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    نابغه مونده تو تصویر پایینی جهت حرکت نیروها کدوم طرف باشه اگر سمت راست برن نیروها درست د وسط اتش هستن
  • رسول ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    استکبار کاری کرده که تمامی کشورهای اسلامی طوری فکر کنند که منافع ان ها در تضاد با یکدیگر است و به همین دلیل ما هم شاید در این پازل قرار داشته باشیم البته منظور از ما برخی افراد ساده لوح که در مورد هر چیزی و هر کسی سریع قضاوت میکنند مثل خود من. مرگ بر مریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر انگلیس
  • احمد ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    مشرق چرا نمیتونی سیاست راهبردی رو بفهمی وقتی که اخوان المسلمین سرکار بود مصر تبدیل به بزرگترین حامیان گروه های تکفیری در سوریه شد و کودتای ارتش مصر در زمانی اتفاق افتاد که میلیون ها مصری برای مخالفت با سیاست های فرقه گرایانه اخوان المسلمین به خیابان ها ریختند و وقتی که گروه اخوان المسلمین بر سیاست فرقه گرایانه اش تاکید کرد ارتش مصر برای جلوگیری از هرج و مرج به قدرت بازگشت و اگر کشور سعودی در این بین از کودتای ارتش مصر حمایت کرد فقط به خاطر از میدان به در کردن گروه اخوان المسلمین بود که داشت کل منطقه عربی رو از چنگال دولت سعودی خارج می کرد و این اختلاف نه به به خاطر اختلاف عقاید بلکه اختلاف جزئی سیاسی بود لازم به ذکر است که دولت وهابی سعودی مخالف دولت های ملی گرایانه عربی می باشد که نمونه اش حمایت از سرنگونی دولت لیبی و سوریه می باشد و الان هم با این دولت ملی مصر دچار اختلاف عمیق سیاسی می باشد و دولت سیسی به صورت پنهانی با دولت سوریه رابطه دارد چون تفکر تکفیری نابود کننده دو کشور می باشد و اگر این رابطه علنی شود مصر توسط دولت وهابی تحت فشار قرار میگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس