یک دختر ایزدی مشاهدات خود را از جنایات سرکرده گروهک تروریستی داعش تشریح کرد.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی CNN اعلام کرد:  اطلاعات چندانی درباره زندگی شخصی ابوبکر البغدادی رهبر داعش منتشر نشده است؛ اما به تازگی «آتیکه شوبرت» خبرنگار این شبکه  توانسته است با یک دختر جوان ایزدی صحبت کند که نیروهای داعش او را به اسارت گرفته بودند.

این دختر که زینت نام دارد، به خبرنگار CNN گفت او را به خانه ابوبکر البغدادی بردند و در آنجا برای خانواده البغدادی پخت و پز می‌کرد و به نظافت خانه او مشغول بود.

این دختر ایزدی در آنجا با دیگر برده خانه البغدادی، یعنی یک دختر آمریکایی دیدار کرده بود.

زینت گفت: « یک روز دختر آمریکایی را دیدم که گریه می‌کرد. وقتی از او پرسیدم چرا گریه می‌کند او در پاسخ گفت که البغدادی گفته است می‌خواهد او را به زور به عقد خودش دربیاورد و زن خودش کند و اگر این کار را نپذیرد او را خواهد کشت.»

 وی افزود: «وقتی این سخنان را شنیدم، تصمیم گرفتم فرار کنم. می‌خواستم او را هم با خودم فراری بدهم، اما او نپذیرفت.  وی به من گفت که اگر فرار کنم گردنم را خواهند زد.»

این دختر آمریکایی در نهایت کشته شد. داعش می‌گوید وی در حمله هوایی هواپیماهای اردنی کشته شد؛  اما مقامات آمریکایی می‌گویند این روایت درست نیست و خود داعش وی را کشته است. 

قرار است مصاحبه اختصاصی CNN با این دختر ایزدی و دوران بردگی او در خانه البغدادی امروز پخش شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • مرگ بر آمریکا ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    عزیزان این خبر هم مانند صدها و هزارها خبر دیگر از CNN دروغ محض است! ابوبکر البغدادی وجود خارجی ندارد! همین خبرگزاری خبر کشته شدن البغدادی را چند بار منتشر کرده است. اخباری که از البغدادی منعکس میشود اکثرا از وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) است و یا خبرگزاریهای مرتبط با پنتاگون مانند CNN و آسوشیتدپرس و .... که همه اخبار جهت دار و هدفمند و با برنامه ریزی دقیق تهیه و پخش میشوند!!! از مشرق انتظار میرود اخباری که از خبرگزاری های زیرمجموعه غول رسانه ای (امپراتوری رسانه ای) انتشار می یابد را با دقت بررسی کرده و در حاشیه خبر، به واقعیت ها اشاره نمایند تا خواننده به صرف اینکه «مشرق» مطلب را آورده مورد استناد قرار ندهند.
  • احمد ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    لعنت الله علی ظالمیهم اجمعین... لعنت خداوند بر تمام ظالمان باد.. از هر قشر و جنس و مسندی ..
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    لعنت به داعش
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    مسخره کردین ما رو با این تیتر این بود کل خاطرات واقعا برا وقت مخاطبانتون خوبه کمی ارزش قادل باشین شما و اون باشگاه خطرنگاران
  • ناشناس ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    دختر آمریکایی تو خونه بغدادی چیکار میکرده آخه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس