کد خبر 464686
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان از اینکه نتوانسته در مسابقات جهانی مدال کسب کند، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق، سعید عبدولی در خصوص اینکه نتوانست در مسابقات جهانی کشتی فرنگی لاس‌وگاس به مدال برسد و به عنوان پنجمی این رقابت‌ها بسنده کرد اظهار داشت: زورم به دو حریف آخری نرسید و نتوانستم آنها را شکست دهم، چون برای اولین بار بود که در وزن 75 کیلوگرم کشتی می‌گرفتم و به همین دلیل کار برایم بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه تمریناتش را در وزن 75 کیلوگرم دیر آغاز کرده و آمادگی مطلوب را برای حضور در مسابقات جهانی نداشته است، افزود: در کشتی اول تمام توانم را گذاشتم و تا رسیدن به نیمه‌نهایی سعی کردم امتیازی به حریفانم ندهد و آنها را با امتیاز بالا شکست دادم. در نیمه نهایی شکست خوردم اما با این حال تجربه خوبی برای من در وزن 75 کیلوگرم بود. حالا که در این وزن سهمیه گرفته‌ام، می‌توانم شرایطم را بهتر کرده و در المپیک کشتی‌های بهتری بگیرم.

فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سؤال که به نظرش با کسب سهمیه المپیک ریو چه عملکردی در این رقابت‌ها خواهد داشت، گفت: وقتی از لاس‌وگاس برگشتم باید فکر کنم باید چه کاری در المپیک انجام دهم، چون دلم می‌خواهد با قدرت در این مسابقات شرکت کنم.

عبدولی که از شکست در مسابقات جهانی و دست نیافتن به مدال ناراحت بود خاطرنشان کرد: درست است که سهمیه المپیک را گرف
تم و باید در این رقابت‌ها عملکرد بهتری داشته باشم اما دوست داشتم مدال هم بگیرم که این اتفاق رخ نداد و حالا دست خالی به ایران می‌آیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مرادیفر ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    دلاور تو همیشه برای ما پهلوانی .کسانی که کشتی هایت را دیدند فهمیدن چیزی از قهرمان جهان کم نداری فقط شانس تو نم کشیده که با مقداری حمیت مسلما روی سکوی المپیک دیده میشوی .به امید انروز
  • فرهاد پاچیده ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    به امید قهرمانی در المپیک
  • کارشناس ارشدورزش ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    مشکل عبدولی فقط یادگیری ادب وموءدب بودن وعدم اعتراض به داور وبرخوردباروی خوب باداوران است که اینهم درسایه یک روانشناس ورزشی قابل حل است پس باوجودیک رونشناس ورزشی آقای عبدولی هیچ مشکلی برای مدال المپیک نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس