کد خبر 470963
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

فدراسیون دوچرخه‌سواری برای قرارداد با مربی آلمانی قرار است طی یکی دو روز آینده چندین مورد را بررسی کند و پس از آن جواب نهایی در مورد امضای قرارداد با این مربی داده خواهد شد.

به گزارش مشرق، آندریاس پیترمان مربی آلمانی دوچرخه‌سواری امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ی نهایی خود را برای هدایت تیم ملی ایران در بخش استقامت و نیمه استقامت با مسئولان فدراسیون برگزار کرد اما قراردادی امضا نشد و قرار شد که طی یکی دو روز آینده تکلیف حضور این مربی در ایران مشخص شود.

مصطفی چایچی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در مورد این جلسه بیان کرد: مربی آلمانی تمام پیشنهادات خود را به صورت کتبی اعلام کرد اما یک سری موارد خاص و جزئی وجود دارد که باید صحبت شود و در مورد آن‌ها نظر نهایی داده شود. برای نمونه او خواسته است که در ایران بیمه شود و با توجه به اینکه تبعه کشور خارجی است باید دید که انجام این کار برای ما امکان‌پذیر است یا خیر. البته ما افرادی که در مسابقه‌ها و اردوها حضور دارند را بیمه می‌کنیم اما او خواسته بیمه جداگانه‌ای برای خود داشته باشد.

وی ادامه داد: در مورد مدت قرارداد نیز او در خواست کرده قراردادش بلندمدت باشد که فدراسیون هم همین را می‌خواهد اما باید تمام موارد را در نظر بگیرد تا به ضرر ایران نباشد و تمام جوانب رعایت شود. همچنین نسبت به مبلغ نهایی که اعلام کرده هم باید صحبت کنیم و طبیعتا ما به دنبال این هستیم که مبلغ پایین‌تری را بپردازیم و باید با وزارت ورزش و بیمه تمام این شرایط را بررسی کنیم. از طرفی ما از او خواسته‌ایم که در صورت امضای قرارداد به سرعت کار خود را شروع کند چرا که مسابقه‌های قهرمانی آسیا و المپیک را پیش رو داریم و او امشب به کشورش بازمی‌گردد و پس از انجام کارهایش تا 24 ساعت به ما اعلام خواهد کرد که چه زمانی می‌تواند کارش را در ایران آغاز کند. در کل همه چیز به یکی دو روز آینده موکول شد تا کارها را انجام دهیم و نظر نهایی را بدهیم اما اگر به توافق رسیدیم طی 20 روز آینده این مربی آلمانی به ایران می‌آید و کارش را آغاز خواهد کرد.

چایچی در پاسخ به این پرسش که آیا پیترمان درخواست دستیار خارجی داشته است یا خیر گفت: قرار شد دستیار ایرانی داشته باشد و چون از نفرات ایرانی شناخت ندارد ما خودمان چند نفر را معرفی می‌کنیم. این مربی اگر قرار باشد در ایران کار کند، در هر دو بخش بانوان و آقایان و در تمام رده‌های سنی مربی‌گری خواهد کرد.

وی درباره اینکه مربی آلمانی با نبود پیست چوبی در ایران چه کار خواهد کرد،‌ گفت: ما پیش از این به طور کامل در مورد شرایط موجود صحبت کردیم و گفته‌ایم که تنها یک پیست چوبی در حال ساخت در ساری داریم. او از سالن بدنسازی و پیست سیمانی و خوابگاه‌های ما بازدید کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس