سهراب بختیاری‌زاده مدافع سابق تیم ملی می گوید: فوت نوروزی هشداری به جامعه فوتبال ایران است.

به گزارش مشرق، بختیاری‌زاده می گوید: اول از همه مرگ "هادی نوروزی" این بازیکن مودب و با اخلاق را به اهالی فوتبال، خانواده و همشهری های هادی نوروزی و البته پرسپولیسی ها تسلیت می گویم و از آنها عذر می خواهم که در مراسم تشییع وی شرکت نکردم چراکه در اهواز بودم.

بختیاری‌زاده در ادامه می گوید: واقعا باورکردنی نیست که یک فوتبالیست با سلامت جسمی و اخلاقی هادی نوروزی در این سن از دست برود و خانواده اش را تنها بگذارد. چیزی که من می توانم در این باره بگویم این است که بی شک فضای سنگین فوتبال در فوت این جوان خوش اخلاق تاثیرگذار بوده است.

وی در ادامه گفت: فوتبالیست ها زیر شدیدترین فشارها زندگی می کنند و اطرافشان پر از شایعات و مطالبات است. همه فوتبالیست ها با بابت پولی که از فوتبال می گیرند محکوم می کنند و با هر ناکامی ای سیل طعنه و فحاشی ما را احاطه می کند. این در حالی است که همه می دانند پول این فوتبال با چه مشکل و مصیبتی به دست فوتبالیست ها می رسد و البته کسی نمی داند که همه فوتبالیست ها با توجه به اینکه از خانواده های محروم به فوتبال معرفی شده اند نمی دانند چقدر عائله و نان خور دارند.

بختیاری‌زاده در پایان حرف هایش می گوید: این مرگ یک هشدار برای فوتبال ماست تا کمی با هم مهربان تر باشیم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    به نظر من این متن نادرسته...بله قبول داریم که فشار به فوتبالیست ها زیاده اما از طرف دیگه اینها درآمد بسیار بالاتری نسبت به عموم جامعه دارن و خوب مسلما این ایجاد انتظار میکنه به ویژه وقتی این پول از بیت المال باشه.... توی متن گفه شده فوبالیست ها پول رو با سختی میگیرن ای دیگه چه حرفیه؟ یه فوتبالیست متوسط هم الان سالی راحت 300 میلیون درآمد داره حالا ممکن تو چند نوبت بهش بدن ولی باعث نمیشه زندگیش لنگ بمونه البته اگر توقعات بالا نداشته باشه! درحالی که طبقه ی متوسط جامعه درآمد های به نسبت بسیار پایین تر دارن نمونه اش من مهندس که تو بهترین دانشگاه های این کشور مهندسی خوندم حالا هم بخوام برم سر کار بهم میگن استخدامت نداریم و ساعتی بهت پول میدیم اونم چقدر هفت،هشت تومن که باید به نرم افزار های مختلف آشنا باشی و اگه پروژه اجام شده کوچکترین مشکلی داشته باشه از پولت کم میکنن ... بله آقای بختیاری زاده اینه که دل ما رو از این فوتبال خون کرده ...این فوتبال یا باید کاملا و واقعا خصوصی بشه یا اینکه کامل جمع شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس