کد خبر 479835
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

پیچیدگی‌های ۴۰ هزار دلار گم شده در قرارداد ریوالدو، بازیکن برزیلی سابق باشگاه استقلال باعث شده که احتمالا این پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، پیچیدگی‌های 40 هزار دلار گم شده در قرارداد ریوالدو، بازیکن برزیلی استقلال باعث شده که احتمالا این پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار بگیرد.

ماجرای 40 هزار دلار گم شده در قرارداد ریوالدو باعث شده که احتمالا پای مراجع قضایی هم به این ماجرا باز شود. ریوالدو هنگامی که قصد داشت قرارداد خود را با استقلال فسخ کند پرده از رازی بزرگ برداشت و اعلام کرد که از مجموع مبلغ 80 هزار دلار دریافتی‌اش از باشگاه استقلال تنها 40 هزار دلار دریافت کرده است و نمی‌داند در مورد مابقی پول چه اتفاقی افتاده است.

این مساله باعث شد که پای وزارت ورزش به این پرونده باز بشود اما گفته می‌شود پیچیدگی های آن تا حدی است که حتی قرار است مراجع قضایی هم به این پرونده ورود کنند. باشگاه استقلال عنوان کرده که در این پرونده نقشی  ندارد. شنیده شده است مسئولان وزارت ورزش و استقلال خواهان حضور مدیربرنامه‌های خارجی وی در ایران هستند تا ببینند که این پول گم شده در اختیار چه کسی است؟ مدیربرنامه‌ خارجی وی عنوان کرده که فقط 10 هزار دلار گرفته است.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس