کد خبر 485619
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشورضمن پیش بینی افزایش نسبی دما برای اکثر نقاط کشور، میزان افزایش دما را در ساحل خزر قابل توجه اعلام کرد و افزود: از روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و غرب و سواحل غربی دریای خزر، ابرناکی و بارش و به تدریج کاهش دما به ویژه در سواحل شمالی پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، احد وظیفه گفت: براساس آخرین داده‌های هواشناسی در ساعات بعداز ظهر امروز در برخی نقاط استان هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده وگاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود. درسایر نقاط کشور، طی امروز و فردا جو آرام بوده و روند افزایش نسبی دما خواهیم داشت که این افزایش دما در سواحل دریای خزر قابل توجه است و دربرخی مناطق سواحل غربی خزر از امشب وزش باد جنوبی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دریای خزر روز دوشنبه مواج خواهد شد، ادامه داد: از روز دوشنبه نیز با ورود یک سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و غرب و سواحل غربی دریای خزر، ابرناکی و بارش و به تدریج کاهش دما به ویژه در سواحل شمالی شروع می‌شود و در روز سه شنبه، دامنه فعالیت آن جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز را نیز فرا می‌گیرد.

وظیفه درباره پیش بینی وضعیت جوی استان تهران برای روز یکشنبه گفت: آسمان استان تهران در روز یکشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی خواهد بود. کمینه دمای آن در این روز 14 و بیشینه آن 24 درجه سانتی گراد است.

وی افزود: برای روز دوشنبه نیز وضعیت جوی این استان، کمی ابری، در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی، دراواخر وقت افزایش ابر و گاهی نیز وزش باد پیش بینی می‌شود. کمینه دما 15 و بیشینه آن نیز25 درجه سانتی گراد خواهد بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس