کد خبر 486840
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۲

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد، به هیچ وجه اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهد داد و در این راستا صهیونیست‌ها تا ابد دست به سلاح بوده و اراضی فلسطینیان را تحت سیطره خواهند داشت.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کمیسیون امنیت و سیاست خارجی کنست اسرائیل تصریح کرد: برخی در سالروز مرگ اسحاق رابین می پرسند که اگر او اکنون زنده بود، چه می کرد اما این مسأله ربطی به واقعیت موجود و شرایطی که در آن هستیم، ندارد.

نتانیاهو خطاب به اعضای این کمیته گفت: شما گمان می کنید که راه حلی سحرآمیز برای تنش و ناامنی کنونی وجود دارد؟ من به شما می‌گویم که تا ابد باید دست به سلاح باشیم و با فلسطینیان بجنگیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فلسطین، وی در پاسخ به سوال برخی اعضای کمیته سیاست خارجی از حزب خانه یهودی در مورد این که آیا کشور فلسطین تشکیل خواهد شد، عنوان کرد که هرگز اجازه نمی دهد کشور فلسطین شکل بگیرد!

سپس اعضای حزب خانه یهودی از نتانیاهو پرسیدند که هدف از نشست و مذاکره با ابو مازن چیست که او پاسخ داد: من با داعش و بن لادن مذاکره نمی‌کنم اما آماده ام با هر کسی که قصد نابودی رژیم صهیونیستی را نداشته باشد، بر سر میز مذاکره بنشینم.

نتانیاهو گفت، آماده تقسیم فلسطین است اما مشکل اینجاست که بخش گسترده‌ای از این سرزمین تحت سیطره اسلامگرایان است و در صورت برگزاری هر انتخاباتی، مسلما حماس پیروز خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    فلسطین برای استقلال داشتنش و رسمیتش به اجازه ی یک کشور جعلی نیاز ندارد. فلسطین با وجود اشغال بودن نزد جهانیان از اسرائیل به رسمیت شناخته شده است. این را اهتزاز پرچمش در سازمان ملل اثبات کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس